Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
ul. Tadeusza Kościuszki 94
23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
REGON: 95036901400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pracowni szkolnej wraz z zapleczem sanitarnym oraz rozbudowa budynku warsztatów szkolnych w ZSBiO w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pracowni szkolnej wraz z zapleczem sanitarnym oraz wykonanie rozbudowy budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących z lokalizacją przy ul. Cegielnianej 24 w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 – Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 – Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) modernizację pracowni szkolnej wraz z zapleczem sanitarnym: a) wykonanie nowego pokrycia dachu na łączniku budynku internatu i pracowni wraz z przebudową kominów wentylacyjnych i orynnowaniem, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, c) przebudowa daszku ochronnego nad drzwiami wejściowymi do zaplecza kuchni, d) demontaż pokrycia dachu z blachy trapezowej na budynku pracowni oraz jadalni, montaż foli dachowej paroprzepuszczalnej, ponowny montaż pokrycia z prawidłowym zabezpieczeniem obróbkami blacharskimi i wymianą orynnowania, e) wykonanie docieplenia metodą lekką-mokrą (na styropianie) ścian łącznika oraz budynku jadalni, f) wykonanie posadzki samopoziomującej w pomieszczeniu, g) wykonanie posadzki z betonu przemysłowego utwardzanego powierzchniowo (ze zbrojeniem rozproszonym), zatartej mechanicznie na gładko w pomieszczeniach, h) wykonanie nowych nadproży w pomieszczeniach piwnicy, i) wykonanie opaski z kostki betonowej przy budynku (od strony północnej łącznika oraz od wschodniej ściany jadalni), j) wykonanie nowego otworu okiennego wraz z montażem okna we wschodniej ścianie budynku jadalni, k) wykonanie instalacji wod.-kan. oraz montaż urządzeń sanitarnych w dwóch pomieszczeniach WC, l) wykonanie centralnego ogrzewania pomieszczeń, m) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej pomieszczeń pracowni, n) wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach pracowni. 2) rozbudowę budynku warsztatów szkolnych: a) wykonanie okładzin wewnętrznych, b) montaż parapetów, podokienników i stolarki drzwiowej, c) wykonanie podłóg i posadzek, d) roboty malarskie, e) wykonanie elewacji metodą lekką-mokrą na styropianie, f) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej, g) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, h) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, i) wykonanie instalacji gazowej dla włączenia pieca gazowego wraz z dostawą i montażem pieca oraz montażem systemu spalinowego, j) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, k) wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, l) wykonanie instalacji odgromowej na dachu. 3) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, 4) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - wg wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12 - Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Kodniu
Dodano: 2024-07-11