Przetargi.pl
Modernizacja pracowni naukowych mieszczących się w południowej części I piętra budynku PAN przy ul. Tylnej 3 w Łodzi

Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6847113 , fax. 042 6847126
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk
    ul. Sienkiewicza 112 112
    90-363 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6847113, fax. 042 6847126
    REGON: 00032651700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pracowni naukowych mieszczących się w południowej części I piętra budynku PAN przy ul. Tylnej 3 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja budowlana pracowni naukowych w południowej części I piętra budynku PAN przy ul. Tylnej 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zaoferują przedmiotu zamówienia spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. Podpiszą umowę na warunkach jak załączony do SIWZ wzór umowy. 7. Wniosą wadium. 8. Przedstawią harmonogram rzeczowy wykonania robót. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń lub dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca załączy do oferty 1. Oświadczenie - wg wzoru jak zał. 2 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium 3. Oświadczenie- w zał. 1 do SIWZ -że wszystkie oferowane dostawy i roboty budowlane objęte zakresem przedmiotu zamówienia spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego oraz na potwierdzenie równoważności oferowanego przedmiotu - jeżeli dotyczy - Wykonawca wykaże w formie tabelarycznej że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunek zamawiającego postawiony w pkt. 3 w tym zapis 4. Dokumenty lub oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie - w przypadku osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcjum itp.) - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz że po zawarciu umowy przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę - jeżeli dotyczy; c) Wykaz informujący Zamawiającego, które części zamówienia Wykonawca zamierza wykonać przy pomocy podwykonawców, wraz z zobowiązaniem że przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania umowę regulującą ich współpracę- zał. 3 do SIWZ, - jeżeli dotyczy. d) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych pkt f) zdolnych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy; e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia wg wzoru jak zał. nr 5 do SIWZ; f) Kopie dokumentów stwierdzających podstawę i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności Kierownika Budowy i Kierownika robót elektrycznych. g) Kopie dokumentów stwierdzających posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiednich uprawnień branżowych np. świadectwa kwalifikacyjne, certyfikaty, licencje itp - jeżeli dotyczy; h) Wykaz wykonanych robót budowlanych o zakresie rzeczowym zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia - min. dwie roboty - w okresie ostatnich czterech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, o wartości min. 400.000zł.- sporządzony wg wzoru jak zał. nr 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów np. referencje lub protokoły odbioru robót potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. i) Oświadczenie świadectwo autoryzowane przez producenta z odbytych szkoleń osób odpowiedzialnych za montaż oferowanych urządzeń przy instalacji systemu alarmu przeciwpożarowego. (aktualny certyfikat autoryzacja itp.), o ile oferent nie jest producentem tych urządzeń - jeżeli dotyczy; j) Informacje z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokości posiadanych środków finansowych na min. 200.000 zł. lub zdolności kredytowej wykonawcy na min. 200.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min 200.000zł.; l) Tabela równoważności oferowanego sprzętu z załącznikami jak np. atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp. na oferowane urządzenia - jeżeli dotyczy. m) Załączą do oferty parafowany wzór umowy - zał. nr 7 do SIWZ. n) Harmonogram robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji i serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach