Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczenia bunkra pracowni brachyterapii mieszczącego się w Zakładzie Radioterapii Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w celu przystosowania go do instalacji i montażu symulatora TK firmy Siemens typu SOMATOM Definition AS 64 nr fab. 66302

Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
    ul. Wyzwolenia 18
    43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
    tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
    REGON: 24286529600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.onkologia.bielsko.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczenia bunkra pracowni brachyterapii mieszczącego się w Zakładzie Radioterapii Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w celu przystosowania go do instalacji i montażu symulatora TK firmy Siemens typu SOMATOM Definition AS 64 nr fab. 66302
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczenia bunkra pracowni brachyterapii mieszczącego się w Zakładzie Radioterapii Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej, w celu przystosowania go do instalacji i montażu symulatora TK firmy Siemens typu SOMATOM Definition AS 64 nr fab. 66302 w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: • wykonanie pełno- branżowego projektu budowlano-wykonawczego (min. 4 egz.), zgodnie z przepisami prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego pozwalającego uzyskać pozwolenie budowlane (jeżeli wystąpi taka konieczność) • projekt ochrony radiologicznej (osłon stałych), uwzględniający model symulatora, jego dokładną lokalizację w bunkrze oraz lokalizacje aparatu do brachyterapii (HDR) GAMMAMEDplusiX • Wykonanie robót adaptacyjnych zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem budowlano-wykonawczym (wszystkie branże), • Doposażenie pracowni brachyterapii w stół do transportu pacjenta z dedykowanym wyposażeniem do brachyterapii. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi systemu zmotoryzowanych czerwonych centratorów laserowych (3D) z własną komputerową stacją umożliwiający ustawianie pozycji trzech centratorów pozwalających na określanie punktów referencyjnych. Minimalne wymagania systemu określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 12.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Oddział w Bielsku-Białej Nr 68105010701000000106298375. W tytule przelewu wskazane jest wpisanie: „dotyczy wadium do postępowania przetargowego znak sprawy: DZP.271.42.2019/PN ” 5. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopię dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwróci wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonana umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz; 2.2. Wypełniony formularz Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 2.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 4 ppkt 4.2. SIWZ a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 2.5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.2. i ppkt 1.3. SIWZ polegają na zdolnościach innych podmiotów. 2.6. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany stół do transportu pacjenta z dedykowanym wyposażeniem do brachyterapii oraz system zmotoryzowanych czerwonych centratorów laserowych (3D) z własną stacją komputerową są oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach