Przetargi.pl
„Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie na potrzeby utworzenia pracowni rezonansu magnetycznego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w jednostce organizacyjnej przy ul. Władysława Truchana 7”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
    Strzelców Bytomskich 11
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
    REGON: 27150341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie na potrzeby utworzenia pracowni rezonansu magnetycznego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w jednostce organizacyjnej przy ul. Władysława Truchana 7”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na modernizacji przyziemia segmentu B1 jednostki organizacyjnej - Szpital Dziecięcy przy ul. Władysława Truchana 7 w Chorzowie celem utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego wraz z pomieszczeniami przynależnymi. 2.4. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: A. Prace budowlane w tym m.in.: 1. prace rozbiórkowe, przebudowa pomieszczeń, adaptacja na potrzeby nowopowstającej pracowni MR oraz pomieszczeń pomocniczych, wyburzenie ścianek, wykucie otworów, kanałów wentylacyjnych itp.) 2. budowa nowych ścianek 3. roboty murowe 4. roboty tynkowe 5. roboty malarskie 6. roboty wykończeniowe ścian i sufitów 7. wykonanie nowych posadzek podłogowych 8. wykonanie nowych wykładzin 9. wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej 10. wymiana sufitów podwieszanych 11. roboty wykończeniowe, malowanie ścian farbą odporną na zmywanie z przygotowaniem ścian 12. prace związane z przywróceniem do stanu pierwotnego pomieszczeń, które uległy zniszczeniu podczas robót budowlanych, B. Instalacje elektryczne i teletechniczne w tym m.in.: 1. dostosowanie instalacji elektrycznej wraz z nowym osprzętem do nowobudowanych pomieszczeń i połączenie z istniejącą instalacją elektryczną 2. montaż nowych opraw lamp bakteriobójczych (w pomieszczeniu przygotowania pacjenta) 3. dostosowanie instalacji SAP i DSO 4. wykonanie sieci komputerowej 5. wykonanie monitoringu wizyjnego 6. montaż instalacji p-poż po przebudowie pomieszczeń (jeśli taka będzie potrzeba) 7. wykonanie instalacji zasilania awaryjnego C. Instalacje wod - kan i c.o. w tym m.in.: 1. wykonanie niezbędnych prac przy instalacji wod- kan oraz montaż nowych urządzeń 2. dostosowanie instalacji c.o. do potrzeb modernizowanych pomieszczeń D. System wentylacyjno- klimatyzacyjny w tym m.in.: 1. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno -wywiewnej z grzaniem, chłodzeniem, osuszaniem i nawilżaniem realizowanej za pomocą centrali wentylacyjnych z nawilżaczem parowym 2. montaż centrali klimatyzacyjnej o parametrach technicznych określonych w projekcie technicznym 3. instalacja awaryjnego chłodzenia rezonansu magnetycznego za pomocą wody wodociągowej 4. instalacja agregatu wody lodowej na potrzeby chłodzenia rezonansu zgodnie z projektem technicznym E. Instalacja gazów medycznych Ponad to do obowiązków Wykonawcy należy: 1. koordynacja i przygotowanie budynku pod wprowadzenie aparatu (i innych elementów) do pomieszczenia docelowego, 2. pełna koordynacja robót z dostawcą rezonansu magnetycznego - uzgadnianie (terminowe, zakresowe) z dostawcę rezonansu magnetycznego robót. 3. naprawy i uzupełnienia w robotach po dostawie i montażu rezonansu magnetycznego 4. zamurowanie otworów oraz przywrócenie infrastruktury do pierwotnego stanu sprzed rozbiórki 5. zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem stropu w czasie transportu aparatu na trasie drogi transportowej aparatu do pomieszczenia docelowego oraz kontrola istniejącego wzmocnienia stropu 6. roboty demontażowe i przygotowawczo - adaptacyjne istniejących pomieszczeń do potrzeb instalacji klatki Faraday’a 7. wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji elektrycznych, oświetleniowych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, teletechnicznych, p-poż, gazów medycznych, kanałów itp. wewnątrz klatki Faraday’a zgodnie z wymogami aparatu MR i projektem technicznym 8. zorganizowanie zaplecza technicznego i socjalnego budowy (uzgodnione z Zamawiającym) 9. wykonanie przyłączy i zabezpieczenie mediów na czas budowy (elektr., woda) 10. prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją, przepisami BHP i p.poż, sztuką budowlaną, 11. prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem, 12. prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Uwaga: Wykonawca wykona wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe funkcjonowanie pracowni rezonansu magnetycznego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi zgodnie z dokumentacją projektową oraz inne roboty niewskazane przez Zamawiającego a niezbędne do odbioru i prawidłowego funkcjonowania. Uwaga: dostawa mebli nie jest objęta niniejszym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium: 18000,00 (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). 7.2. Wadium można wnosić w następujących formach; pieniądzu, poręczeniach i gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 836). Dopuszczalne jest również złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 7.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW nr konta 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: nr sprawy: SP ZOZ ZSM ZP/45/2019 „Modernizacja pomieszczeń MR” Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.4. W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do Kasy Zespołu Szpitali Miejskich (może być listowne) przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą). 7.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: − nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, − termin obowiązywania gwarancji, − miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.6. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 7.7. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona. 7.8. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7.9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 7.10. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, − nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, − zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta powinna składać się z następujących dokumentów: a) Wypełnionego formularza ofertowego wg zał. nr 1, b) Oświadczenia wg zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ, c) Wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg zał. nr 1 do SIWZ, pkt. 12 – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia Podwykonawcy, d) Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby – zał. nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy oraz informacji o udostępnieniu Wykonawcy zasobów przez inne podmioty, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 1 do SIWZ, pkt. 13. e) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. f) pełnomocnictwo g) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach