Przetargi.pl
„Modernizacja pomieszczeń Zespołu ds. higieny i transportu wraz z wyposażeniem” w ramach zadania „Modernizacja Szpitala Powiatowego – etap III”.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 37
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
    REGON: 71235110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja pomieszczeń Zespołu ds. higieny i transportu wraz z wyposażeniem” w ramach zadania „Modernizacja Szpitala Powiatowego – etap III”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi 1) Zakresem robót objęte są pomieszczenia niskiego parteru budynku Głównego szpitala część nowa z łącznikiem jak na załączonym rzucie pomieszczeń .W pomieszczeniach tych realizowane będą roboty polegające na :robotach rozbiórkowych, remoncie posadzek z ułożeniem nowej wykładziny , wykonanie ścian z płyt g-k, montaż sufitów podwieszanych, roboty tynkarsko malarskie ,wykonanie okładzin ścian, wymiana stolarki/ślusarki wewnętrznej i zewnętrznej, demontaż istniejących instalacji sanitarnych, wykonanie instalacji co, kanalizacyjnej i wodociągowej ,demontaż istniejących instalacji elektrycznych, montaż rozdzielni elektrycznej, wykonanie instalacji elektrycznej pod zasilanie oświetlenia i pod zasilanie instalacji gniazd wtykowych, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru z podłączeniem do istniejącego systemu SAP. Zamawiają wymaga od Wykonawcy aby wykonał wszystkie roboty modernizacyjne niezbędne do spełnienia wymagań w zakresie funkcjonowania pomieszczeń przeznaczonych pod potrzeby Zespołu d/s higieny w z przeznaczeniem do prania nasadek mopów i mycia wózków transportowych. Wykonywane roboty nie mogą zakłócać pracy szpitala oraz osób w nim przebywających. W zakres wchodzi również: -wykonanie prób i pomiarów wykonanych instalacji -wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej -zgłoszenie robót budowlanych lub pozyskanie pozwolenia na budowę w myśl obowiązujących przepisów prawa budowlanego Zamawiający dopuszcza wizje lokalne od poniedziałku do piątku w dni pracujące od godz.8.oo do 14.oo,Wykonawca winien uzgodnić termin wizji lokalnej z osobą wskazaną w SIWZ. Wizje lokalne Zamawiający dopuszcza w terminie do 7 dni kalendarzowych od momentu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Zakres robót określony został również w załączonym przedmiarze. 2.Dostawa wraz z uruchomieniem sprzętu : - szorowarki do podłóg sztuk 1 - pralnicy wolnostojącej sztuk 1 - suszarki sztuk 1. Szczegółowy zakres określony został w załącznikach. Zamawiający wymaga od oferenta kosztorysu ofertowego w zakresie pkt.1) oraz kalkulacji własnej w zakresie pkt.2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2500,00, słownie: dwa tysiące pięćset zł) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – jeżeli dotyczy. 4) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Zamawiający wymaga od oferenta kosztorysu ofertowego w zakresie pkt.1) oraz kalkulacji własnej w zakresie pkt.2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach