Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Wydziału Komunikacji

POWIAT ŁOMŻYŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1 lokal 27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT ŁOMŻYŃSKI
    ul. Szosa Zambrowska 1 lokal 27
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    REGON: 450669915
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatlomzynski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Wydziału Komunikacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja pomieszczeń Wydziału Komunikacji”, polegająca na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych.Adres inwestycji: Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27 działka o numerze ewidencyjnym 11110/11 w Łomży. Działka, na której położony jest budynek Powiatu Łomżyńskiego stanowi własność Starostwa Powiatowego w Łomży. Nieruchomość nie jest ogrodzona. Wejście do Wydziału Komunikacji od strony frontowej - południowo-zachodniej od ul. Szosa Zambrowska 1/27.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót i dokumentacje techniczne- załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Hexa Bank Spółdzielczy nr: 65 8762 0009 0003 2551 2000 0050 z dopiskiem: „Wadium postępowanie nr OR.272.8.2023”,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp, dotyczące1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy i osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji, remoncie, przebudowie rozbudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej,b) dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i będzie pełniła funkcję kierownika budowy, spełniającą łącznie nw. wymagania: posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682); - posiada min. 1-roczne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi,3. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika przez jedną osobę w kilku specjalnościach budowlanych pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji4. Zamawiający może oceniając zdolność techniczną lub zawodową na każdym etapie postępowania uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić potrzebny personel posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane, umożliwiające projektowanie robót branżowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania. Powyższy personel Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do akceptacji Zamawiającemu – jeżeli zajdzie taka konieczność w celu należytego wykonania zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach