Przetargi.pl
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ W SEGMENCIE B - 1 DLA POWIEKSZENIA ODDZIAŁU HEMATOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ W SEGMENCIE B - 1 DLA POWIEKSZENIA ODDZIAŁU HEMATOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składa się: a)wykonanie robót budowlanych - modernizacji pomieszczeń Oddziału Hematologii i Chorób Wewnętrznych wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej. b)sporządzenie dokumentacji budowlanej dla stropów laminarnych dla 5 sal chorych, uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie stropów zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres prac budowlano-instalacyjnych obejmować będzie: -rozebranie starych okładzin ściennych i podłogowych, -demontaże stolarki drzwiowej; -demontaż ścianki aluminiowej, -wymiana stolarki drzwiowej drewnianej w seg. B-2; -odmalowanie drzwi na klatkę schodową oraz na holl windowy i seg. B-3 -odmalowanie ścian w pomieszczeniu technicznym na 13p; -wykonanie ścianki działowej wraz z drzwiami p.poż ma 13p; -wymiana wykładziny PCV w pomieszczeniu technicznym na 13p; -rozebranie ścian działowych ceglanych; -wykonanie nowych ścina działowych; -ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych wełną mineralną wraz z folią i płytą kartonowo-gipsową; -wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych i pełnych z płyt kartonowo-gipsowych, -wykonanie nowych okładzin ściennych (płytki ceramiczne, gładź, farba lateksowa, wykładzina PCV), -wykonanie nowych okładzin podłogowych (wykładzina PCV, gress), -montaż stolarki drzwiowej drewnianej i aluminiowej; -demontaż starych instalacji: elektrycznej, wod-kan, co -wykonanie nowej instalacji elektrycznej, -podpięcie nowych przyborów sanitarnych do istniejących pionów, -montaż grzejników w nowych pomieszczeniach, wymiana starych grzejników, -wykonanie instalacji gazów medycznych; -wykonanie instalacji komputerowej, telefonicznej, telewizyjnej, wizyjnej; -wykonanie instalacji przeciwpożarowej DSO i SSP; -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, -dostawa i montaż stropów laminarnych w 5 salach chorych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonanie robót budowlanych, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej robót budowlanych, -sporządzenie dokumentacji budowlanej stropów laminarnych w salach chorych i uzyskanie pozwolenia na budowę, -wykonanie stropów na podstawie w/w dokumentacji, -uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności związanych z odbiorem przez służby wewnętrzne Zamawiającego oraz służby zewnętrzne wraz z dostarczeniem kompletu wymaganych dokumentów związanych z czynnościami odbioru oraz dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowlaną. 5.Przedmiotem stanowiącym podstawę przygotowania SIWZ jest Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz rzut zasadniczy adaptacji pomieszczeń szpitalnych w seg. B-1 p.12 na potrzeby Oddziału Hematologii - załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Wykonawca w ramach realizacji zadania powinien zweryfikować zaproponowany przez Zamawiającego układ funkcjonalny w sposób zgodny w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21 marca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Działanie Wykonawcy oraz wyniki jego pracy muszą być zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym. 7.Wyznaczeni przedstawiciele Szpitala po uzgodnieniu terminu, umożliwią Wykonawcy udział w wizji lokalnej pomieszczeń stanowiących przedmiot zamówienia w celu zapoznania się z ich stanem faktycznym. 8.Wykonawca, który nie żądał lub nie wziął udziału w wizji lokalnej modernizowanych nieruchomości ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. 9.Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i zawartości dokumentacji powykonawczej, dokumentacji budowalnej oraz robót budowlanych zawiera program funkcjonalno-użytkowy a także wzór umowy stanowiące integralną część niniejszej SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ oraz przepisy Ustawy Prawo Budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): KREDYT BANK S.A. II ODZIAŁ KRAKÓW NR: 44 1500 1979 1219 7002 3173 0000 b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. na poleceniu przelewu należy wpisać: wadium - MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ W SEGMENCIE B - 1 DLA POWIEKSZENIA ODDZIAŁU HEMATOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH. W pozostałych przypadkach (pkt. 3b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 8.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach