Przetargi.pl
„Modernizacja pomieszczeń w budynku internistycznym w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza na potrzeby Przychodni Kardiologicznej – dostosowanie usług ambulatoryjnych do potrzeb kontraktowania NFZ w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/17/2017

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, Wólczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 371 322 , fax. 426 371 322
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    Wólczańska 191
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 371 322, fax. 426 371 322
    REGON: 47165836000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja pomieszczeń w budynku internistycznym w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza na potrzeby Przychodni Kardiologicznej – dostosowanie usług ambulatoryjnych do potrzeb kontraktowania NFZ w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/17/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę, na zlecenie Zamawiającego: dokumentacji projektowej wykonawczej w oparciu o koncepcję projektową, robót polegających na modernizacji pomieszczeń w budynku internistycznym w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza przy ul. Wileńskiej 37 na potrzeby Przychodni Kardiologicznej w oparciu o dokumentację projektową Wykonawcy. 3.3.1. Zakres prac obejmuje: 3.3.1.1. Dokumentację wykonawczo projektową dotyczącą modernizacji pomieszczeń w budynku internistycznym w Osrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza przy ul. Wileńskiej 37 na potrzeby Przychodni Kardiologicznej w oparciu o koncepcję. 3.3.1.2. Wykonawca zapewnia, że wykonana przez niego Dokumentacja Projektowa w zakresie objętym umową będzie spełniała warunki przewidziane przez obowiązujące, na dzień przekazania dokumentacji Projektowej Zamawiającemu, przepisy prawa, w tym w szczególności dokumentacja będzie opracowana zgodnie z: przepisami Prawa Budowlanego, przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, wytycznymi zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, obowiązującymi Polskimi Normami, uzgodnieniami z Zamawiającym, zasadami wiedzy technicznej. ustawą Prawo zamówień publicznych 3.3.2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z najwyższą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją wykonanej dokumentacji. 3.3.3. Wykonanie prac modernizacyjno - adaptacyjnych na podstawie wykonanej dokumentacji w zakresie: prac budowlanych, instalacji elektrycznej, teletechnicznej i niskoprądowej, instalacji sanitarnych, instalacji klimatyzacyjnej obejmujących zakres rzeczowy: a) 5 gabinetów lekarskich b) poczekalni c) rejestracji z pomieszczeniem kartoteki d) 2 toalety dla pacjentów (jedna dla niepełnosprawnych) e) pomieszczenia porządkowego f) korytarza jako części komunikacyjnej wraz z konieczną infrastrukturą techniczną. 3.3.4. Założenia wstępne: 3.3.4.1. Adaptowana i modernizowana część Szpitala będzie funkcjonowała jako Poradnia Kardiologiczna (powierzchnia całkowita 194,26m2), należąca do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa, Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Lokalizacja – Łódź, ul. Wileńska 37. 3.3.4.2. Remontowany Oddział powinien być wykonany „pod klucz” przez Wykonawcę, zawierać pomieszczenia, których funkcje i wymogi techniczne pozwolą na prowadzenie działalności medycznej. 3.3.4.3. Elementy składowe przedmiotu zamówienia: 3.3.4.3.1. Wykonanie dokumentacji wykonawczej dla określonego w pkt.3.3.2 zakresu prac. 3.3.4.3.2. Wykonanie prac budowlanych związanych z dostosowaniem pomieszczeń do obowiązujących standardów. 3.3.4.4. Prace budowlane na rzecz Szpitala wykonywane będą w oparciu o dokumentację projektową dotyczącą przebudowy, wykonaną na podstawie ustaleń z Zamawiającym w formie niniejszej koncepcji projektowej. 3.3.5. Wymogi techniczne dla pomieszczeń: 3.3.5.1. Konieczny do wykonania zakres prac budowlanych: rozbiórka istniejących ścian działowych wykonanie wyrównania poziomów posadzki poczekalni nr 2 przebudowa schodów zewnętrznych ze strefą wejściową przebudowa części otworów okiennych i drzwi wejściowych montaż (lub murowanie) nowych ścianek działowych, demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej poprzez wykonanie nowych, poszerzenie lub zwężenie starych otworów drzwiowych, demontaż starych okładzin płytkowych i wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych (łazienki, fartuchy przy umywalkach), wykonanie nowych posadzek z wykładzin PCV, zbicie starych i wykonanie nowych tynków, malowanie ścian, wykonanie systemowych sufitów podwieszanych, 3.3.5.2. Konieczny do wykonania zakres instalacji elektrycznych: Zasilanie instalacji z tablicy piętrowej (ocena możliwości zasilania z istniejącej tablicy) lub wykonanie nowej. Instalacja oświetlenia ogólnego i miejscowego. Instalacja oświetlenia zapasowego (bezpieczeństwa). Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego. Instalacja oświetlenia informacyjnego. Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia. Instalacja gniazd wtyczkowych zasilania elektrycznego dedykowane (np. DATA) wraz z siecią gniazd logicznych – sieć komputerowa. Wentylacja mechaniczna miejscowa. Ochrona przeciwprzepięciowa. Ochrona przeciwporażeniowa. Uwaga: stosowane w oprawach oświetleniowych źródła światła uzgodnić z Zamawiającym (unifikacja). 3.3.5.3. Konieczny do wykonania zakres instalacji teletechnicznych i niskoprądowych: Sieć telefoniczna, Sieć strukturalna komputerowa i teleinformatyczna, 3.3.5.4. Konieczny do wykonania zakres instalacji sanitarnych: Instalacja centralnego ogrzewania - wymiana grzejników i armatury na nowe. Instalacja wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej Biały montaż w pomieszczeniach tj.: (umywalki, natryski, WC- kompakty, ew. bidety, uchwyty dla niepełnosprawnych w WC) 3.3.5.5. Konieczny do wykonania zakres instalacji klimatyzacyjnej: Instalacja klimatyzacji (Split) w pomieszczeniach stałego pobytu pacjentów i personelu medycznego (gabinety – 4 szt., i rejestracja). 3.3.6. Informacje dodatkowe: 3.3.6.1. Zamawiający potwierdza, że przedmiotowy budynek nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej. 3.3.6.2. Zamawiający informuje, że posiada dokumentację dotyczącą podziału obiektu na strefy pożarowe. 3.3.6.3. Zamawiający informuje, że budynek, w którym zlokalizowana będzie Poradnia Kardiologiczna, objęty jest w chwili obecnej Systemem Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP). 3.3.6.4. Zamawiający nie udostępni na czas realizacji przedmiotu zamówienia pomieszczenia do przechowywania materiałów i sprzętu. Zamawiający może udostępnić teren, na którym Wykonawca może postawić swój kontener na czas realizacji zamówienia. 3.3.7. Parametry techniczne: 3.3.4.1. Powierzchnia użytkowa - 194,26 m² 3.3.4.1.1. sale i pomieszczenia socjalne i sanitarne – 124,17 m² 3.3.4.1.2. komunikacja pozioma - 70,09 m² 3.3.4.2. Kubatura - 582,78 m³ 3.3.4.3. Wysokość pomieszczeń - 3,0m 3.3.8. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ: nr 2 do SIWZ – koncepcja rzut nr 3 do SIWZ – wizualizacja zabudowy rejestracji nr 4 do SIWZ – inwentaryzacja 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia Dziennika Budowy. 3.5. Umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na co najmniej 3 lata (36 miesięcy), licząc od daty podpisania nie zawierającego zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach