Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
al. Piasta 1
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
REGON: 52544100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja pomieszczeń siedziby Urzędu Miejskiego w Złotowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe: 1.1. demontażowe i rozbiórkowe, 1.2. wymiana okładzin podłogowych wybranych pomieszczeń, 1.3. montaż aluminiowych ścianek szklanych, 1.4. rozprowadzenie i montaż klimatyzacji wybranych pomieszczeń, 1.5. zasilenie instalacji elektrycznych sali operacyjnej, 1.6. rozprowadzenie i montaż instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych przeznaczenia ogólnego i komputerowego, 1.7. rozprowadzenie i montaż instalacji oświetleniowej, ogólnej, 1.8. rozprowadzenie i montaż instalacji oświetleniowej, ewakuacyjnej, 1.9. rozprowadzenie i montaż instalacji gniazd IT komputerowych. 1.10. rozprowadzenie i montaż instalacji teletechnicznych: telefonicznej i internetowej, 1.11. rozprowadzenie i montaż instalacji monitoringu wizyjnego (kamer), instalacji włamania, 1.12. montaż ścianek g/k , 1.13. roboty malarskie, w budynku Urzędu Miejskiego w Złotowie, przy al. Piasta 1. 2. Opis stanu istniejącego. Budynek Urzędu Miejskiego w Złotowie zlokalizowany jest w centralnej części miasta Złotowa. Budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony z dachem dwuspadowym z kalenicą. Remontowi podlega wydzielona część kondygnacji parteru – tzw. „Sala operacyjna”. W jednoprzestrzennym pomieszczeniu Sali operacyjnej zorganizowane są stanowiska: - ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, - ds. dowodów osobistych i działalności gospodarczej, - ds. ewidencji ludności, - pomocy administracyjnej, - stanowisko kasowe. 3. Opis stanu projektowanego. Z uwagi na konieczność dostosowania niektórych stanowisk do nowych wymogów bezpieczeństwa i poufności pracy, zaplanowano przeniesienie stanowiska: dowodów osobistych i działalności gospodarczej do osobnego pomieszczenia. Zmianie ulegnie również lokalizacja stanowiska kasowego. Dwa pomieszczenia wydzielone na etapie remontu otrzymają nowe funkcje. Zakres remontu odzwierciedla załączony Przedmiar robót oraz Kosztorys ślepy. UWAGA: WARUNKI REALIZACJI: 1. Demontaż, transport, przeróbki i ponowny montaż wyposażenia meblowego: poza zakresem zapytania Roboty prowadzone będą "na ruch" urzędu. Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie robót głośnych po godz. pracy urzędu. 2. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia spowodowane ograniczonością możliwością transportu materiałów rozbiórkowych w godz. pracy urzędu. 3. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia spowodowane ograniczonością możliwością transportu materiałów budowlanych w godz. pracy urzędu. 4. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia spowodowane ograniczonością możliwością transportu materiałów rozbiórkowych i budowlanych dużymi środkami transportowymi. 5. Przedmiary robót malarskich po zminusowaniu powierzchni niemalowanych. 6. Wykonawca powinien przewidzieć możliwość prowadzenia robót w godzinach od 7:00 do 19:00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3. Wykonawca załączy do oferty: kosztorys ofertowy, zgodnie z przedmiarem robót załączonym w rozdziale VIII). Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć stronę tytułową.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace przy zabytkowym dworze w miejscowości Parczew
Dodano: 2024-07-05 - Remont szatni, sali gimnastycznej i korytarza w segmencie sportowym
Dodano: 2024-07-04 - Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku szkoły ponadpodstawowej
Dodano: 2024-07-04 - Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-02 - Remont korytarzy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa wewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej – podłączenie sieci wewnętrznej do zewnętrznej kanalizacji z likwidacją szamb
Dodano: 2024-07-01 - Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
Dodano: 2024-07-01 - Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Modernizacja elewacji budynku Teatru Miejskiego w Lesznie przy ul. G. Narutowicza 69
Dodano: 2024-06-20