Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń serwerowni i administratorów odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03808 Warszawa, ul. Mińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 103 006 , fax. 228 104 688
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Mińska 25
    03808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 103 006, fax. 228 104 688
    REGON: 1251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń serwerowni i administratorów odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji (wykonania) usługi polegającej na modernizacji pomieszczeń serwerowni oraz administratorów z podziałem na zadania odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części. 1.1 Część 1 zamówienia – obejmuje modernizację pomieszczeń serwerowni oraz administratorów w Placówce Terenowej KRUS w Ciechanowie 1.2 Część 2 zamówienia – obejmuje modernizację pomieszczeń serwerowni oraz administratorów w Placówce Terenowej KRUS w Siedlcach 1.3 Część 3 zamówienia – obejmuje modernizację pomieszczeń serwerowni oraz administratorów w Placówce Terenowej KRUS w Płocku 1.4 Część 4 zamówienia – obejmuje modernizację pomieszczeń serwerowni oraz administratorów w Placówce Terenowej KRUS w Radomiu 1.5 Część 5 zamówienia – obejmuje modernizację pomieszczeń serwerowni oraz administratorów w Placówce Terenowej KRUS w Ostrołęce 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio w odniesieniu od pierwszej do piątej części zamówienia. 3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: 3.1 Urządzenia mają być fabrycznie nowe (nieużywane) oraz dostarczone w oryginalnie zapakowanych i nieotwartych opakowaniach. 3.2 Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. 3.3 Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu i dostawy do siedziby odbiorcy i użytkownika jak również koszty instalacji (montażu), uruchomienia. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - PZP zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 3.5 Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do odbycia wizji lokalnej na obiekcie, potwierdzonej stosownym protokołem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia prac, stanem technicznym i istniejącym wyposażeniem elektronicznym i fizycznym modernizowanych pomieszczeń, ilością i stanem funkcjonujących kontroli dostępu oraz warunkami ich integracji. 3.6 W przypadku wskazania w zapisach SIWZ, nazw własnych, typów, modelów, symboli, itp., należy zapisy te rozumieć jako zapis o produkcie wzorcowym. 3.7 Wykonawca musi zaoferować dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia co najmniej okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. 3.8 Gwarancja będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 3.9 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32121700-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia, Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną