Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń sanitarnych przy pokojach w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Tarnowie.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882708 , fax. 14 6222833
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta
    ul. Nowa 4 4
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882708, fax. 14 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń sanitarnych przy pokojach w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja pomieszczeń sanitarnych przy pokojach w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Tarnowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Remont węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych (W2 x 5 - 3 piony, W2 x 4 - 1 pion - łącznie 19 węzłów sanitarnych zlokalizowanych od strony zachodniej) w tym między innymi: a) demontaż skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami i montaż nowych; b) skucie okładzin z płytek, tynku i wykonanie nowych; c) wymianę posadzek wraz z wylewką cementową zbrojoną, izolacją przeciwwodną i nowymi posadzkami z płytek gresowych; a) okładziny ścian w węzłach sanitarnych z płytek ceramicznych na kleju do pełnej wysokości, naroża ścian zabezpieczyć listwami narożnikowymi PCV; d) wymianę istniejących instalacji wod-kan.,c.o., w obrysie remontowanych pomieszczeń wraz z odcinkami instalacji do włączeń w główne ciągi w piwnicach; e) wymianę instalacji elektrycznych w obrysie remontowanych pomieszczeń z nawiązaniem się do istniejącej instalacji w pokojach, z zasilaniem z puszki na korytarzu internatu. Instalację wykonać jako 3-przewodową. Szczegółowy zakres robót wyodrębniony jest z Projektu architektoniczno - budowlanego remontu węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych z częścią instalacyjno - sanitarną. 2.2. Roboty towarzyszące i zabezpieczające, w tym: a) zabezpieczenie pokoi i korytarzy w rejonie remontowanych pomieszczeń; b) oznakowanie terenu budowy i wydzielenie ścianką tymczasową z płyt g/k oraz folią pomieszczeń w których prowadzone będą roboty od korytarza - (internat jest czynny 24 godziny w ciągu doby); c) usuwanie gruzu rynną; d) usuwanie gruzu z terenu budowy na bieżąco; e) utrzymanie stałego porządku na korytarzach i klatce schodowej. 3. Wymagania dodatkowe: 3.1. Wymagany jest staranny sposób wykończenia wewnętrznego. 3.2 Malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i olejnymi wraz ze szpachlowaniem (w kolorach półpełnych, sufity białe). Kolory do uzgodnienia z Użytkownikiem obiektu. 3.3 Płytki ścienne gładkie - I gatunek, minimalna wymagana wielkość płytki 33cm x 25 cm, kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem obiektu. 3.4 Płytki podłogowe - gres w kolorach jasnych (I gatunek), antypoślizgowe, odporność na ścieranie - min. 5 klasa ścieralności. Nie mogą mieć porów na powierzchni. minimalna wymagana wielkość płytki 30 cm x 30 cm , kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem obiektu. 3.5 Wyposażenie łazienek w: - dozowniki 500 ml na mydło w płynie montowane na ścianie - przy każdej umywalce, - mydelniczki ścienne - przy każdym natrysku; - uchwyt na papier toaletowy - w każdej kabinie wc; - zasłonki winylowe montowane na drążkach rozporowych - przy każdym natrysku; - lustro o wymiarach 60 cm x 40 cm montowane nad każdą umywalką. 3.6 Montaż listew progowych i odboi drzwiowych. 3.7 Zabudowa pionów i podłączeń wod.-kan. c.o. płytami gipsowo - kartonowymi wodoodpornymi. 3.8 Piony c.o. prowadzone będą obok pionów wod. -kan.; podejście do grzejników w posadzce. 3.9 Brodziki należy wykonać z płytek ze spadkiem do kratki ściekowej. 3.10 Wewnętrzna stolarka systemowa płyta wiórowo - otworowa z ościeżnicami metalowymi. Skrzydło wyposażone w trzy zawiasy. Zamki, szyby matowe i otwory wentylacyjne zgodnie z przeznaczeniem drzwi, klamki metalowe matowe kolor srebrny. 4. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu zakresu robót wyodrębnionego z Projektu architektoniczno - budowlanego remontu węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych z częścią instalacyjno - sanitarną. 5. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje remontu węzłów sanitarnych zlokalizowanych od strony wschodniej, ujętych w Projekcie architektoniczno - budowlanym remontu węzłów sanitarnych przy pokojach mieszkalnych z częścią instalacyjno - sanitarną. 6. Projekt opracowany został przez Usługi Projektowo - Kosztorysowe, Nadzór Budowlany inż. Adam Bród, 33-103 Tarnów, ul. Stalowa i określa zakres oraz sposób wykonania robót - zał. nr 5. Jako materiał pomocniczy załączono przedmiar robót.- zał. nr 5. 7. Zakres robót należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 5. 8. Wykonawca zorganizuje teren robót tak, by pozostałe pomieszczenia zabezpieczyć przed uciążliwymi czynnikami wynikłymi z prowadzonych robót oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń. Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania internatu i uzgadniać będzie na bieżąco z Użytkownikiem tj. Dyrektorem SOSW. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 10. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 12. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 13. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p.poż. 14. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia - licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót, a na zamontowane urządzenia gwarancji producenta. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty protokołu odbioru zadania, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia oraz na zamontowane urządzenia - wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ. 15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw producentów, marek bądź znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, nie prowadzących do zmiany technologii. Materiały substytucyjne powinny charakteryzować się nie gorszymi właściwościami fizycznymi, parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi niż wskazane w dokumentacji oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Ewentualne wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 16. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 17. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 18. Koszt załadowania, wyładowania i transportu złomu do punktu skupu surowców wtórnych należy uwzględnić w cenie oferty. Dowód potwierdzający przekazanie złomu do punktu skupu ma być wystawiony na Gminę Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2 i dostarczony Zamawiającemu w terminie dwóch dni od daty wystawienia przez punkt skupu. Należność za sprzedany złom stanowi dochód Gminy Miasta Tarnowa. 19. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do Zakładu Utylizacji należy uwzględnić w cenie oferty. 20. Zadanie będzie dofinansowane ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w terminie wyznaczonym do składania ofert w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach