Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz korytarza w budynku Oddziału IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3200100 , fax. 71 3487991
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Parkowa 30 30
    51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3200100, fax. 71 3487991
    REGON: 00008050700040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz korytarza w budynku Oddziału IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz korytarza w budynku Oddziału IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30, według posiadanej dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę KONCEPT Grupa Architektoniczna Mieszko Mazurek, ul. Borowska 264, 50-558 Wrocław. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace remontowo-budowlane: a) modernizacja korytarzy i 5 pomieszczeń biurowych; b) modernizacja 3 łazienek; c) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie remontowanych łazienek; d) wymiana instalacji elektrycznej we wszystkich remontowanych pomieszczeniach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załącznikach będących integralną częścią SIWZ: a) Załącznik A - Dokumentacja projektowa na wykonanie zadania: Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz korytarza; a) Załącznik B - Przedmiar robót na wykonanie zadania: Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz korytarza. 4. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych, które nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego w związku z art. 139 ustawy Pzp. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku jest zobowiązany do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Za działania bądź zaniechania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. Brak informacji o powierzeniu wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za jego wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi Zamawiającego, oraz terminowe zakończenie podjętych prac; b) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania, potwierdzonej na piśmie przez Zamawiającego, wizji lokalnej (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ) miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego w sprawie uzgodnienia z Wykonawcami terminu przeprowadzenia wizji lokalnej jest Pani Katarzyna Zielak, tel. 713200132, urzędująca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00; c) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w Załącznikach A i B wymienionych w pkt 3. a i b; d) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; e) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionymi przedstawicielami Wykonawcy, wyłącznie w formie pisemnej z zastrzeżeniem Rozdz. VI pkt 1b SIWZ; f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne: a) Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia; b) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie administracyjno-biurowym dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i realizacji wszystkich prac związanych z przedmiotem zamówienia w sposób zapewniający minimalną uciążliwość i brak zakłóceń w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 9. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 5 Oddział we Wrocławiu, numer rachunku: 16 1090 1522 0000 0000 5201 9125 z dopiskiem: wadium - Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz korytarza w budynku Oddziału IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275). 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. O zachowaniu terminu wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - świadczy data wpływu wadium na wskazany rachunek Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, b) innej niż pieniądz - świadczy złożenie oryginału dokumentu w oddzielnej kopercie, a jego kopii w ofercie. 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 8. W przypadku nie wniesienie wadium w jednej z określonych form Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach