Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2019-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20-954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ DOSTAWA JEJ WYPOSAŻENIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ DOSTAWA JEJ WYPOSAŻENIA 2. Wyposażenie zostało szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zaprojektowanie i wykonanie prac w zakresie modernizacji pomieszczeń Pracowni Cytostatyków na terenie Apteki Szpitalnej w bloku HJ na wysokim parterze budynku głównego Szpitala musi nastąpić wg załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (Załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wpłacić wadium przetargowe w wysokości 11 500 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które składa Wykonawca w terminie wyznaczonym jako dzień i godzina składania ofert (poza wskazanymi w Rozdziale 5.A „Dokumenty i oświadczenia (…)”) : 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do siwz); 2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. UWAGA : Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej - Zamawiający dopuszcza przesłanie takiego oświadczenia wraz z ofertą pod warunkiem, iż – po zapoznaniu się z informacją, którą Zamawiający udostępnił na stronie internetowej Zamawiającego - Wykonawca dokona aktualizacji takiego oświadczenia w terminie 3 dni w przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku Chełmskiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego rozbudowy drogi powiatowej Nr 1815L, ul. Chełmska w Mieście Rejowiec Fabryczny
Dodano: 2024-06-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa parkingu przy ul. Chopina”
Dodano: 2024-06-03 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
Dodano: 2024-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
Dodano: 2024-05-14 - Wykonanie kompletnej dokumentacji rewitalizacji części zabytkowego zespołu dworsko-ogrodowego w Milanowie, powiat parczewski
Dodano: 2024-05-12 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dla zadania polegającego na modernizacji budynku przy ul. Łomaskiej 21 w Białej Podlaskiej – dawnej willi Raabego wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-05-06 - ,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie’’
Dodano: 2024-04-23 - Opracowane dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę i budowę dróg w Puławach.
Dodano: 2024-04-19 - Budowa drogi wewnętrznej nr geodezyjny 440/17w m. Zawada.
Dodano: 2024-04-19