Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sokółce

Zarząd Powiatu Sokólskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 16100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 112 008
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Sokólskiego
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
    16100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857 112 008
    REGON: 5065862800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sokółce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na modernizacji części budynku usługowego na działce nr 3102/7 przy ul. Osiedle Zielone w Sokółce, na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sokółce. Zakres przewidzianych do realizacji robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, między innymi: skucie istniejącej posadzki, wykucie nowych otworów drzwiowych w istniejących ścianach, wyburzenie części ścian działowych, demontaż skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami, skucie istniejących okładzin ściennych i sufitów podwieszanych, demontaż istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, demontaż wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej. - roboty budowlane, między innymi: wykonanie nowej posadzki na gruncie z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, zamurowanie części istniejących otworów drzwiowych wewnętrznych, montaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych, wymurowanie części ścian działowych, wykonanie podciągów w miejscu wyburzeń ścian konstrukcyjnych, szpachlowanie, malowanie, układanie posadzek z gresu i paneli drewnopodobnych, - roboty instalacyjne: wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych: instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji wentylacji mechanicznej; wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej; wykonanie sieci komputerowej logicznej i zasilającej; wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz instalacji telewizji dozorowej. Ze względu na sposób finansowania, Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na etapy: - pierwszy etap robót obejmuje całość robót rozbiórkowych, całość robót instalacyjnych oraz roboty budowlane i wykończeniowe w pomieszczeniach oznaczonych numerami 01-015 i 020-022 z maksymalnym terminem realizacji do dnia 10 grudnia 2018r. - drugi etap robót obejmuje roboty budowlane i wykończeniowe w pomieszczeniach 016-019 z maksymalnym terminem realizacji do dnia 31 maja 2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018, poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia z ofertą następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - (druk stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Wykaz oferowanych materiałów i wyposażenia (druk stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ), 3) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) Pełnomocnictwo - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentów, 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach