Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń na potrzeby biurowe zlokalizowanych na II piętrze w budynku T na terenie Górnośląskiego Instytutu Technologicznego.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Karola Miarki 12-14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 23 45 205
  • Data zamieszczenia: 2023-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
    Karola Miarki 12-14
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 23 45 205
    REGON: 000026867
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://git.lukasiewicz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń na potrzeby biurowe zlokalizowanych na II piętrze w budynku T na terenie Górnośląskiego Instytutu Technologicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ( instalacyjne, elektryczne) zgodnie z załączoną dokumentacją projektową p/t " Modernizacja pomieszczeń na potrzeby biurowe zlokalizowanych na II piętrze w budynku T na terenie Górnośląskiego Instytutu Technologicznego", specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR), oraz oceną wymagań w projekcie okablowania strukturalnego.Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej założenia określone w załączniku do OPZ – okablowanie strukturalne.Przedmiot zamówienia, oprócz ww. robót obejmuje wykonanie dokumentacji powykonawczej, odbiór, składowanie i wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu (udokumentowane stosownym zaświadczeniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587, z późn. zm.).Zamawiający przewiduje odbiory częściowych robót i płatności częściowe, zgodnie z poniższymi zasadami:a) odbiorem częściowym może być objęta wykonana część robót stanowiąca całość technologiczną - Zamawiający dopuszcza 2 odbiory częściowe, musi być to zamknięta całość technologiczna;b) odbiorem częściowym nie może być dostawa materiałów budowlanych.c) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu robót i płatności3.5 Nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie,Zamawiający żąda, by wszystkie zabudowane materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia:• odpowiadały wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie określonych w Prawie budowlanym;• były fabrycznie nowe i co do gatunku wysokiej jakości;• posiadały dokumenty gwarancyjne, jeżeli objęte są gwarancją producenta.• Oferta zawierająca krótszy okres gwarancji niż żądany zostanie odrzucona.Zamawiający wymaga, by pracownicy wykonawcy bezpośrednio uczestniczący w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie nadzorowania i kierowania robotami (kierownik robót, kierownik budowy, itp.) byli przez niego zatrudnieni na podstawie stosunku pracy (Kodeks pracy - § 22).Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – co najmniej 36 miesięcy (okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą).Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji określone są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299 z późn. zm.).Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: 14 1240 1343 1111 0000 2337 4270Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez portal zakupowy - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacja ekonomiczna lub finansowa;Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek udziału, jeżeli jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z niniejszym zamówieniem na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł.zdolność techniczna lub zawodowa.wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2-ch zamówień obejmujących wykonanie robót budowlano (budowa, dobudowa, przebudowa lub remont) o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każde.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach