Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych do celów otrzymywania substancji wysokiej czystości i wykorzystania procesów membranowych w technologii chemicznej i ochronie środowiska - pomieszczenia 231-235 w budynku Wydziału Chemicznego. Oznaczenie sprawy: OZ/B/57/JC/11

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych do celów otrzymywania substancji wysokiej czystości i wykorzystania procesów membranowych w technologii chemicznej i ochronie środowiska - pomieszczenia 231-235 w budynku Wydziału Chemicznego. Oznaczenie sprawy: OZ/B/57/JC/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe ( stolarka, tynki, posadzki); - dostawa i montaż ościeżnic stalowych, stolarki drzwiowej i naświetli; - wykonanie nowej posadzki z nowymi warstwami podposadzkowymi; - roboty tynkowe i okładzinowe ścian; - płytkowanie betonowych parapetów okiennych; - roboty tynkowe i okładzinowe sufitów; - prace malarskie ścian i grzejników; Roboty instalacyjne: - demontaże w zakresie rurociągów i armatury gazowej, zlewów kamionkowych, rurociągów stalowych ocynkowanych, armatury wodnej, rur żeliwnych i PCV; - remont i konserwacja dygestoriów; - wymiana wentylatorów kwasoodpornych i przewodów kwasoodpornych; - remont kącików sanitarnych; - wykonanie nowych podejść wodnych (PP) i odpływowych do stołów laboratoryjnych wolnostojących; - instalacja próżni, do wykonania z rur PP wraz z montażem pompy próżniowej. Roboty elektryczne: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej; - roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, kabli, tablice rozdzielcze oraz osprzęt instalacyjny; - ułożenie linii zasilających tablice laboratoryjne; - montaż tablic rozdzielczych; - wykonanie instalacji siłowej; - wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych jednofazowych; - wykonanie lokalnej sieci teleinformatycznej - wykonanie miejscowych połączeń wyrównawczych; - zainstalowanie wyłącznika awaryjnego laboratorium; - wymiana kaset sterujących dla wentylacji dygestoriów - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych; Wywóz i utylizacja gruzu powstałego w wyniku robót rozbiórkowych. 2. (CPV 45.21.44.10-7 Roboty budowlane w zakresie politechnik) 3. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, których zbilansowana wartość w przedmiotowym obiekcie nie przekracza kwoty 4 845 000,00 Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 29.000,00 zł 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice, 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 z adnotacją Wadium - oznaczenie sprawy: OZ/B/57/JC/11 b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) w miejscu: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511. 4. Zamawiający zwraca wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy z zastrzeżeniem ust. 3. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj.: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. W treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, muszą znajdować się następujące informacje: a) oznaczenie sprawy, nazwa zamówienia; b) kwota wadium; c) okres ważności dokumentu; d) nazwa i adres Zamawiającego; e) nazwa i adres wnoszącego wadium - Wykonawcy; f) treść oświadczenia gwaranta, zgodnie z którym gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie do wypłacenia kwoty roszczenia z tytułu wadium w terminie 14 dni po otrzymaniu od Zamawiającego pierwszego pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadnienia, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonych w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. nr 113 z 2010 r., poz. 759 z późn. zm.). UWAGA! Gwarant nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.; oraz inne tym podobne)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach