Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
- Data zamieszczenia: 2019-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Wawelska
02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
REGON: 28836600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń kawiarni wraz z dostawą urządzeń i uruchomieniem systemu Call Center w Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń kawiarni wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem sytemu Call Center w Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie przy ul. W. K. Roentgena 5. Przedmiotowe zamówienie dla wszystkich zadań realizowane będzie w dwóch etapach: Zakres Etapu I: Opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej podstawę modernizacji pomieszczenia kawiarni oraz wykonania instalacji na potrzeby systemu Call Center. Dokumentacja ta powinna w szczególności zawierać: • projekt architektoniczny i instalacyjny wykonany w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zaprojektowanych robót zarówno w części budowlanej jak i instalacyjnej; • koncepcję rozmieszczenia wszelkich urządzeń, aparatów, instalacji w obrębie pomieszczeń uwzględniające ergonomię i komfort pracy obsługi technicznej. Zakres Etapu II: • wykonanie wszelkich zaprojektowanych robót budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem urządzeń systemu Call Center, wykonaniem niezbędnych badań, pomiarów przed oddaniem do eksploatacji; • wykonanie dokumentacji powykonawczej; • szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi urządzeń systemu Call Center - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: a. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza); b. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 7 do SIWZ. c. Wypełniony formularz wymaganych i oferowanych parametrów technicznych systemu call center - załącznik nr 1.1. do SIWZ 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane - remont dachu, dostawa i wymiana pokrycia dachowego na budynku CLXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Ostródzkiej 175 w Warszawie dla części B
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (umywalnie i szatnie) łącznie 8 pomieszczeń w budynku w Dzielnicowym Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-24 - "Remont sali dydaktycznej nr 115 oraz przyległego korytarza w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego"
Dodano: 2024-06-24 - Remont pomieszczeń szkolnych: sali 109, sali 217, sali 305, sali 402, sali 403 oraz przebieralni i holu na IV piętrze w Zespole Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego
Dodano: 2024-06-11 - Termomodernizacja Urzędu Miejskiego w Halinowie
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
Dodano: 2024-06-08 - Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.
Dodano: 2024-06-05 - Roboty budowlane - remont dachu, dostawa i wymiana pokrycia dachowego na budynku CLXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Ostródzkiej 175 w Warszawie dla części B
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa i montaż dźwigu towarowego z możliwością przewozu osób w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
Dodano: 2024-05-15