Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń kawiarni wraz z dostawą urządzeń i uruchomieniem systemu Call Center w Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń kawiarni wraz z dostawą urządzeń i uruchomieniem systemu Call Center w Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń kawiarni wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem sytemu Call Center w Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie przy ul. W. K. Roentgena 5. Przedmiotowe zamówienie dla wszystkich zadań realizowane będzie w dwóch etapach: Zakres Etapu I: Opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej podstawę modernizacji pomieszczenia kawiarni oraz wykonania instalacji na potrzeby systemu Call Center. Dokumentacja ta powinna w szczególności zawierać: • projekt architektoniczny i instalacyjny wykonany w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zaprojektowanych robót zarówno w części budowlanej jak i instalacyjnej; • koncepcję rozmieszczenia wszelkich urządzeń, aparatów, instalacji w obrębie pomieszczeń uwzględniające ergonomię i komfort pracy obsługi technicznej. Zakres Etapu II: • wykonanie wszelkich zaprojektowanych robót budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem urządzeń systemu Call Center, wykonaniem niezbędnych badań, pomiarów przed oddaniem do eksploatacji; • wykonanie dokumentacji powykonawczej; • szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi urządzeń systemu Call Center
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: a. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza); b. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 7 do SIWZ. c. Wypełniony formularz wymaganych i oferowanych parametrów technicznych systemu call center - załącznik nr 1.1. do SIWZ 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach