Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń i kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie – część II: wymiana kotła i urządzeń wyposażenia technologicznego kotłowni gazowej

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943122310
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
    1-go Maja 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943122310
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bialogard.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń i kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie – część II: wymiana kotła i urządzeń wyposażenia technologicznego kotłowni gazowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie kotła i urządzeń wyposażenia technologicznego kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie (działki ewid. nr 649; 650 obręb 0006 m. Białogard), w szczególności: 2.2 Roboty branży sanitarnej, w tym: a) demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni; b) zakup i dostawa wraz z montażem urządzeń technologicznych zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie; c) ułożenie rurociągów instalacji wraz z armaturą; d) malowanie rur i ułożenie izolacji rurociągów; e) wykonanie przewodów kominowych i wentylacyjnych; f) wykonanie prób i sprawdzeń wykonanej instalacji; g) dostawa i montaż wyposażenia przeciwpożarowego – gaśnice, instrukcja bezpieczeństwa; h) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego (na podstawie upoważnienia) urządzeń podlegających dozorowi technicznemu. 2.3 Zakres robot zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2.4 Ogólny zakres robót budowlanych i obowiązki Wykonawcy: a) zabezpieczenie mediów na czas robót, zapewnienie materiałów, energii, urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy; b) dostarczenie wszelkich fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w kolorystyce i kształcie uzgodnionym z Zamawiającym (przedstawianie na piśmie zamawiającemu wniosków materiałowych przed ich wbudowaniem); c) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zachowanie porządku w obrębie prowadzonych prac; d) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów; e) wykonania dokumentacji powykonawczej; f) udziału w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; g) przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i przeszkolenia jednego pracownika Przedszkola Miejskiego nr 1 w zakresie obsługi tych urządzeń (cena ofertowa obejmuje koszt szkolenia). 2.5 Wykonawca jest zobowiązany do: a) zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), b) zapewnienia na placu robót oraz terenie przyległym należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, c) wykonania robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, d) utrzymania terenu wokół budynku w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, e) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, f) stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, g) skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, h) wykonania dokumentacji powykonawczej, i) wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, j) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, k) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, l) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. Niniejsze zamówienie stanowi część II zadania pn. “Modernizacja pomieszczeń i kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie”, część I zadania polegająca na robotach ogólnobudowlanych i wykończeniowych była przedmiotem odrębnego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach