Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 41500 Chorzów, ul. Katowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 241 09 77 , fax. 32 249 17 44
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Katowicka 123
41500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 32 241 09 77, fax. 32 249 17 44
REGON: 27307305900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz-chorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń biurowych i socjalnych w KM PSP w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest generalna modernizacja pomieszczeń biurowych znajdujących się na 2 piętrze w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chorzowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 PZP oraz w zakresie określonym przez Zamawiającego tj. odnośnie skazania za wykroczenie na karą aresztu art. 24 ust. 5 i 6 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6. Ewentualne pełnomocnictwo dla osoby nie wymienionej w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej” – powtórka II
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie klimatyzacji dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 12
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Będzinie wraz z montażem windy wewnętrznej
Dodano: 2024-07-29 - Renowacja elementów budynku starej szkoły z roku 1878, znajdującego się w ścisłej strefie zabytkowych obiektów sakralnych
Dodano: 2024-07-29 - Budowa dróg w miejscowości Glinica. Budowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glinica w Gminie Ciasna
Dodano: 2024-07-29 - Remont Osady Pasterskiej w Soblówce
Dodano: 2024-07-29 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSAiO im. Józefa Piłsudskiego w Żywcu (...)
Dodano: 2024-07-29 - Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach
Dodano: 2024-07-26 - Remont auli z wymianą instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu
Dodano: 2024-07-25 - Remont Kapliczki w Białej Wielkiej
Dodano: 2024-07-25