Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń biblioteki naukowej i serwerowni w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń biblioteki naukowej i serwerowni w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń biblioteki naukowej i serwerowni w budynku Instytutu Medycyny Pracy 1. Zakres prac. 1.1.Roboty budowlane. 1.2.Roboty konstrukcyjne 1.3.Instalacja klimatyzacji. 1.4.Instalacja c.o i wod-kan. 1.5.Instalacja elektryczna. 2. Szczegółowy zakres prac. 2.1. Wykonanie robót budowlanych. 2.2.Wykonanie robót konstrukcyjnych,wzmocnienie stropu pod serwery. 2.3. Wykonanie instalacji klimatyzacji. 2.4.Wykonanie instalacji c.o.-wymiana grzejników, i wod-kan -podłączenie zlewozmywaka. 2.5.Wykonanie instalacji elektrycznej-montaż gniazd zasilających, instalacja oświetleniowa, instalacja struktury i SSWiN, instalacja elektryczna. UWAGA 1.Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, istnieje również możliwość pracy poza godzinami pracy Instytutu i w godzinach nocnych. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w szczegółowym zakresie prac określonym w pkt.2 ze względu na dostępność materiałów lub przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 3.1.Projekty. 3.2.Przedmiary robót. 3.3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.4.SIWZ. 4.Przed sporządzeniem oferty- 4.1.Wykonawca sprawdzi ilości robót na podstawie wszystkich dostępnych materiałów, 4.2.Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczyć ma robota budowlana. Wykonawca może potwierdzić ten fakt stosownym -Oświadczeniem, po jej dokonaniu. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać ze służbami technicznymi IMP pod numerami telefonu: 42 63 14 866 - Ewa Bednarz 42 63 14 865 - Bogumił Kryska 5.Płatność za wykonanie robót nastąpi po zakończeniu całości robót, usunięciu ewentualnych usterek i podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. 6. Wymagany zakres robót Wykonawca winien realizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami obowiązujących norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 7.Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe, oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami. 8.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na: wykonane prace objęte niniejszym zamówieniem na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót -wystawi stosowny dokument po zakończeniu robót. Do zainstalowanych urządzeń należy dołączyć DTR, instrukcje obsługi, homologacje, świadectwa dopuszczenia i podstemplowane gwarancje. 9.Wykonawca po zakończeniu robót, na własny koszt usunie i zutylizuje odpady budowlane i pozostałe materiały po przeprowadzonych robotach. 10.Wymienione w dokumentacji nazwy wyrobów/produktów wskazujące konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby-produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Parametry sprzętu równoważnego muszą odpowiadać co najmniej parametrom opisanym w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 12.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach