Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Apteki Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.

Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-760 Katowice, ul. Panewnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 605 35 00 , fax. 32 605 35 08
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
    ul. Panewnicka 65
    40-760 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 605 35 00, fax. 32 605 35 08
    REGON: 27626768600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Apteki Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji pomieszczeń Apteki Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach – s.p.z.o.z. Wykonawca wykona roboty budowlane związane z modernizacją pomieszczeń Apteki zgodnie z Umową wraz z załącznikami, Koncepcją, Kosztorysem inwestorskim, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej tj. Koncepcji modernizacji pomieszczeń, Kosztorysie inwestorskim, przedmiarze robót (pomocniczo), które stanowią integralny Załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki realizacji inwestycji zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym integralny Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-10-08 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski 84 1050 1214 1000 0024 2097 9110. Przelew należy opisać w następujący sposób: „Modernizacja pomieszczeń Apteki Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z. - WADIUM”; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). UWAGA: Jeżeli Wykonawca będzie wnosił wadium w formach, o których mowa w pkt 13.3 lit. b-e to zalecamy, aby oryginał dokumentu wadialnego został złożony w osobnej kopercie opisanej w następujący sposób: „Modernizacja pomieszczeń Apteki Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z. - WADIUM”, zaś do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez osobę / -y umocowane prawnie. 4. Dokument wadialny winien zawierać zapis, iż Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłaty na rzecz Zamawiającego każdej kwoty do maksymalnej wysokości sumy gwarancyjnej, po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie, że Wykonawca nie wypełnił swoich zobowiązań wynikających ze złożonej oferty i zaistniało przynajmniej jedno ze zdarzeń wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumencie ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 2 do SIWZ”, dla każdego z tych podmiotów - jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 2 do SIWZ”, dla każdego z tych Podwykonawców - jeżeli dotyczy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 2 do SIWZ”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - jeżeli dotyczy. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Do oferty należy dołączyć: 1) Formularz ofertowo-cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, 3) Szczegółowy opis produktu / produktów/ materiałów czy rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy), 4) Dowód wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w gotówce) lub kserokopia dokumentu wadialnego (w przypadku innych form).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach