Przetargi.pl
Modernizacja połączenia drogowego pomiędzy Olszewką a Lubaszczem

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja połączenia drogowego pomiędzy Olszewką a Lubaszczem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakresem przedmiotu zamówienia jest modernizacja połączenia drogowego pomiędzy Olszewką a Lubaszczem. Łączna długość trasy 1,456 km. ROZWIĄZANIE PROJEKTOWE 1) Parametry techniczne: przyjęto następujące parametry techniczne - drogi klasy L1/2; szerokość jezdni 5,00 m; szerokość gruntowych poboczy 0,75m; szerokość chodników 2,0 m; kategoria ruchu KR2. 2) Rozwiązanie projektowe obejmuje wykonanie: a) Robót przygotowawczych i rozbiórkowych polegających na: odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym wraz z rozgraniczeniem pasa drogowego słupkami typu U 36; rozebranie nawierzchni z brukowca 13-17cm; rozebranie nawierzchni z betonu zwykłego gr. 12 cm; rozebranie ław betonowych pod krawężniki; rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej, wywiezienie gruzu z rozbiórek do 14 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; b) Robót ziemnych polegających na: zdjęciu warstwy humusu gr. do 20 cm (wywóz, miejsce składowania i zagospodarowanie po stronie Wykonawcy); wykonanie wykopów (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie wykonawcy), formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z dowozem materiału z dokopu; c) Podbudowy polegające na profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; wykonaniu wzmocnienia podłoża mieszanką związana z cementem C1,5/2 gr. 15 cm; wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem z zagęszczeniem mechanicznym gr. ponad 10 cm; d) Nawierzchni polegające na czyszczeniu mechanicznym nawierzchni drogowej, skropieniu nawierzchni drogowych asfaltem; wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W gr. 4cm; wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm, zjazdy gr. 6cm; wykonaniu nawierzchni wysp z kostki kamiennej 8/11 na podsypce cementowo piaskowej wraz z wypełnieniem spoin piaskiem kwarcowym; e) Chodników polegające wykonaniu warstwy odsączającej na poszerzeniach gr. 15 cm, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej, ułożeniu płytek akustycznych 35x35 cm na podsypce cementowo - piaskowej f) Elementów ulic polegające na ustawieniu krawężników betonowych wtopionych 15x22 cm i krawężników zwykłych 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem ław betonowych z oporem C12/15; ustawieniu obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej z wykonaniem ław betonowych C12/15 z oporem; g) Oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu polegające na: wykonaniu oznakowania poziomego jezdni materiałami cienkowarstwowymi; ustawieniu słupków rur stalowych śr. 70 mm i przymocowaniu niepodświetlonych znaków drogowych, zamontowaniu oświetleń LED zasilanych solarnie, ustawieniu znaków aktywnych z zasilaniem solarnym - 4 szt. oraz zasilaniem solarno - wiatrowym - 2 szt.; ustawienie barier sprężystych U-14a; ustawieniu ogrodzenia rurowego z dwoma poziomami poręczy; h) Oświetlenia ulicznego polegające na: montażu słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami, wraz z zasilaniem solarno - wiatrowym; i) Inne roboty polegające na: ułożeniu rur ochronnych; plantowaniu powierzchni gruntu; budowie ogrodzeń z siatki na słupach stalowych; j) Geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na: wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych. k) Załączniki do przedmiotu zamówienia: -projekt budowlany, -przedmiar robót, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, -kosztorys ofertowy, - projekt stałej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi projekt budowlany, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej specyfikacji. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, kosztorysy ofertowe oraz STWiORB ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Rozwiązania równoważne. 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenie do stosowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 15 000 złotych - w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na wykonanie przedmiotu Zamówienia (słownie: piętnaście tysięcy złotych); 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy Nakło nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Modernizacja połączenia drogowego pomiędzy Olszewką a Lubaszczem. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach