Przetargi.pl
Modernizacja pokrycia dachu budynku przy ul. Szkolnej 2A w miejscowości Opatówek

Gmina Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-860 Opatówek, ul. Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618080, 7618454, , fax. 627 618 017
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatówek
    ul. Plac Wolności 14
    62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618080, 7618454,, fax. 627 618 017
    REGON: 25085523900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opatowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pokrycia dachu budynku przy ul. Szkolnej 2A w miejscowości Opatówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace modernizacyjne związane z wymianą pokrycia dachu, wymianą skorodowanych elementów drewnianej konstrukcji dachu, odgrzybieniu istniejącego drewna konstrukcyjnego, przemurowania kominów z naprawą tynków kominów, wymiany rynien i rur spustowych wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z projektem architektoniczno budowlanym dla Etapu I. Prowadzenie prac w uzgodnieniu z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, Delegatura w Kaliszu 62-800 ul. Tuwima 7, a w szczególności: - zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie podjęcia określonych czynności związanych z wydanym pozwoleniem, przynajmniej 3 dni przed dniem rozpoczęcia tych czynności oraz zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie zakończenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót; - dokonania odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych z udziałem wojewódzkego konserwatora zabytków; - niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków albo ministra o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1) wykonawca określi ceny jednostkowe na wszelkie roboty wymienione w kosztorysie nakładczym (ślepym kosztorysie), 2) wykonawca obliczy wartość poszczególnych pozycji poprzez przemnożenie ceny jednostkowej dla danej pozycji przez ilość jednostek, 3) wykonawca zsumuje wartość poszczególnych pozycji. Suma ta stanowić będzie cenę kosztorysową oferty. - Pozycje dla których nie zostaną wstawione przez Wykonawcę ceny jednostkowe, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w ślepym kosztorysie. - Ceny jednostkowe winny być określone przez Wykonawcę z uwzględnieniem ewentualnych upustów jakie Wykonawca oferuje. - W wycenie przedmiotu przetargu należy również ująć: obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzację). - Kosztorys ofertowy należy sporządzić w wersji uproszczonej. Do kosztorysu należy dołączyć zestawienie cen czynników produkcji (robocizny, materiałów, pracy sprzętu) i narzutów (Kp i Z), które będą zastosowane do rozliczania robót w przypadkach określonych w projekcie umowy. Do kosztorysu należy załączyć tabelę elementów scalonych. Wykonawca z którym podpisania zostanie umowa dla potrzeb rozliczania robót dodatkowych, zaniechanych może zostać wezwany przez Zamawiającego do sporządzenia kosztorysów ofertowych metodą szczegółową. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach