Przetargi.pl
Modernizacja płyty bocznej boiska na stadionie przy ulicy Łaskiej 90 w Zduńskiej Woli

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "RELAKS" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kobusiewicza 2-36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 823 22 31 , fax. 043 825 32 12
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "RELAKS" Sp. z o.o.
    ul. Kobusiewicza 2-36 2-36
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 823 22 31, fax. 043 825 32 12
    REGON: 10058052000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja płyty bocznej boiska na stadionie przy ulicy Łaskiej 90 w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja płyty bocznej boiska sportowego do piłki nożnej o wymiarach 93,00 x 58,00 m (z pasem bezpieczeństwa wym. 97,00 x 62,00 m) o nawierzchni z trawy syntetycznej wys. 62 mm w kolorze zielonym wraz z naniesiem linii do gry szer. 10 cm w kolorze białym. Konstrukcja boiska: nawierzchnia z trawy syntetycznej wys. 62 mm, kliniec fr. 0-5 mm gr. 2 cm, tłuczeń fr. 0-8 mm gr. 5 cm, tłuczeń fr. 0-31 mm gr. 15 cm, warstwa piaski gr. 15 cm po zagęszczeniu z geowłókniną wywiniętą pod obrzeżem betonowym o wym 20 x 6 cm na ławie betonowej do okalającego rowu chłonnego głębokości 1,2 m wypełnionego kruszywem, wyprofilowany grunt rodzimy. W ramach zamówienia należy zamontować dwie bramki do piłki nożnej szer. 7,32 m i wys. 2,44 m z profili aluminiowych zamkniętych wraz z siatką w kolorze białym oraz piłkochwyty z siatki polipropylenowej o wysokiej wytrzymałości (grubość splotu 2,3 mm, krawędź oczka 10 x 10 cm) w kolorze zielonym. Wysokość piłkochwytów wynosi 4,0 m, długość 318,0 m. W ogrodzeniu należy zamontować jedną furtkę jedoskrzydłową o szer. przejścia 0,9 m i jedną furtkę dwuskrzydłową o szer. 1,8 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 22.000,00 Pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) w przeciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny wykonawca przynajmniej jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) przedłożą dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. 5) przedłożą dokumenty potwierdzające, że materiały użyte do wykonania przedmiotowego zamówienia odpowiadają warunkom jakościowym wymaganym w dokumentacji projektowo - wykonawczej zadania. 6) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości odpowiadającej 20% ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzone informacją z banku obsługującego zgodną w treści z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy wykonawca, b) warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy wykonawca, c) warunek określony w pkt. 3), 4),5), 6) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w treści Załącznika Nr 1) a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 2.1. wykaz boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oraz zbliżonymi zakresem do przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców; 2.2. dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wyżej zostały wykonane należycie; 2.3. dokumenty potwierdzające, że materiały użyte do wykonania przedmiotowego zamówienia odpowiadają warunkom jakościowym wymaganym w dokumentacji projektowo - wykonawczej zadania: 2.3.1. certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe lub dokument równoważny. 2.3.2. autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydaną wykonawcy na przedmiotowe zamówienie; autoryzacja musi być załączona w oryginale; musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta oferowanej nawierzchni oryginalnych produktów w ilościach odpowiadających zamówieniu. 2.3.3. atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 2.3.4. certyfikat FIFA 2 STAR. 2.4. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości nie mniej niż 20% całkowitej ceny oferty lub zdolność kredytową w tej wysokości - zgodna z treścią Załącznika nr 3 - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby inżynierów; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 9. Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 10. Dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium; 11. Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy, wniesieniu wymaganej kwoty ZNWU (zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ); 12. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ, jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców, wpisuje w załączniku - nie dotyczy; 13. Podpisany wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); 14. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót; 15. Kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirrelaks.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach