Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy ul. Zawadzkiego 1 w Gliwicach - Łabędach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy ul. Zawadzkiego 1 w Gliwicach - Łabędach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji placu zabaw przy ul. Zawadzkiego 1 Gliwicach - Łabędach zgodnie z projektem budowlano - wykończeniowym. Zamówienie obejmuje: 1.Modernizację placu zabaw. 2.Montaż urządzeń. 3.Wykonanie nawierzchni z kruszywa - dojście od ul. Zawadzkiego do istniejącego boiska. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1.Roboty pomiarowe. 2.Roboty rozbiórkowe. 3.Roboty przygotowawcze i ziemne. 4.Podbudowy pod chodniki. 5.Nawierzchnie z kostki brukowej w kolorze piaskowym. 6.Nawierzchnie syntetyczne bezspoinowe - zgodnie z normami PN-EN 1177. 7.Montaż ławek (4 szt.) i koszy (2 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego, w miejscach wcześniej przygotowanych. 8.Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9.Montaż urządzeń: - urządzenie zabawowe - 1 szt., - huśtawka podwójna - 1 szt., - karuzela tarczowa - 1 szt., - piaskownica - 1 szt, - tablica informacyjna z regulaminem - 2 szt. (treść regulaminu dostarczy Zamawiający), Uwaga: w poz. 39 przedmiaru robót ujęto tylko 1 sztukę tablicy, do wyceny należy przyjąć 2 sztuki tablic. Wszystkie urządzenia muszą zostać zamontowane zgodnie z projektem co do wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie sfer bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN 1176. 10.Montaż ogrodzenia z paneli na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi zgodnie z projektem lub równoważnymi co do parametrów technicznych, jakościowych. 11.Wykonanie nawierzchni z kruszywa typu HanseGrand lub materiału równoważnego, w kolorze piaskowym - dojście od ul. Zawadzkiego do istniejącego boiska. 12.Wyrównanie terenu oraz zasianie trawy w miejscach ubytków. Załączniki: 1.Projekt budowlano - wykonawczy, 2.Przedmiar robót, 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Uwaga: 1.Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. 2.Przedstawione w projekcie budowlano - wykonawczym urządzenia są przykładowe - można stosować urządzenia zamienne pod warunkiem zachowania równoważnych parametrów technicznych, z zachowaniem wyznaczonych w projekcie sfer bezpieczeństwa oraz posiadające certyfikaty zgodności PN 1176. Istotne warunki zamówienia: 1.Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. 2.Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 3.Należy zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 4.Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 5.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Miejskich projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 6.Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 7.Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne co do parametrów technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, gwarancji, przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną. 8.Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 9.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 10.Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy, - protokoły z pomiarów i badań, - dziennik budowy, - dokumentacja powykonawcza, - instrukcje eksploatacji i konserwacji oraz gwarancje producentów urządzeń, - certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność urządzeń i nawierzchni z normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177, - zestaw narzędzi do naprawy i konserwacji urządzeń zabawowych. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3.Wykonywania prac w godzinach od 6?? do 18?? w dni robocze oraz od 6?? do 15?? w soboty. 4.Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 5.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6.Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach