Przetargi.pl
Modernizacja placu/miejsca zabaw polegającej na wymianie nawierzchni i przestarzałych urządzeń zabawowych, doposażenie w nowe zabawki, wzmocnieniu górki saneczkowej, modernizacji amfiteatru w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie w ramach zadania pn.: Modernizacja placu zabaw w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu/miejsca zabaw polegającej na wymianie nawierzchni i przestarzałych urządzeń zabawowych, doposażenie w nowe zabawki, wzmocnieniu górki saneczkowej, modernizacji amfiteatru w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie w ramach zadania pn.: Modernizacja placu zabaw w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja placu/miejsca zabaw polegającej na wymianie nawierzchni i przestarzałych urządzeń zabawowych, doposażenie w nowe zabawki, wzmocnieniu górki saneczkowej, modernizacji amfiteatru w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie w ramach zadania pn.: Modernizacja placu zabaw w VII Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Namysłowskiej 21 w Warszawie. 2. Zakres prac: -PLAC ZABAW 2.1. Roboty przygotowawcze a) zabezpieczenie terenu, w szczególności odgrodzenie od placu zabaw zgodnie z wymogami BHP. b) zabezpieczenie krzewów rosnących, chodników c) rozbiórka nawierzchni chodnikowych w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia d) przygotowanie miejsca na przechowywanie materiałów do ponownego wbudowania 2.2. Roboty rozbiórkowe: a) Demontaż urządzeń zabawowych i ławek 2.3. Ułożenie nawierzchni a) Wykonanie podbudowy, nawierzchni z kostki brukowej b) Montaż obrzeży c) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezspoinowe poliuretanowe. d) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej , bezspoinowej, w miejscu wskazanym w projekcie ( w projekcie jest wskazana nawierzchnia z płyt EPDM, należy w to miejsce zastosować nawierzchnie bezspoinową poliuretanową) e) Wykonanie trawników dywanowych f) Nasadzenie krzewów g) Pielęgnacja nasadzeń oraz trawników w trakcie realizacji umowy tj. do dnia 20.08.2020 r. 2.4. Roboty montażowe a) Dostarczenie nowy urządzeń na plac zabaw (zabawki, ławki huśtawki) b) Montaż urządzeń c) Usunięcie wraz z utylizacją lub przeniesieniem starych urządzeń z placu zabaw -AMFITEATR 2.5.Remont amfiteatru a) Ciśnieniowe czyszczenie betonu b) Uzupełnienie ubytków w betonie c) Wykonanie siedzisk drewnianych z drewna modrzewiowego i impregnacja 2.6.Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. -WCMOCNIENIE GÓRKI SANECZKOWEJ 2.7 Roboty przygotowawcze a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych b) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu 2.8. Prace rozbiórkowe a) Rozebranie balustrad b) Rozebranie elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, c) Rozebranie schodów i płyt ażurowych d) Ręczne usunięcie warstwy humusu e) Wywiezienie gruzu, ziemi oraz opłata za utylizację materiałów z rozbiórki 2.9. Uzupełnienie ubytków w nasypach górki – ręczne 3.0 Wykonanie schodów terenowych a) Wykonanie obrzeży betonowych b) Wykonanie podbudowy – ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne c) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na posypce cementowo- piaskowej. 3.1. Balustrady a) wykonanie fundamentów – stopy fundamentowe b) wykonanie balustrady schodowej obustronnie oraz wokół korony górki z trzech stron i z dwóch boków stok zjazdowy z prętów stalowych zgodnie z PT 3.2. Wzmocnienie stoków górki 3.3. Nasadzenie krzewów wraz z pielęgnacją 3.4. Wykonanie nawierzchni trawiastej a) przygotowanie podłoża b) Wykonanie trawników darniowaniem pełnym na skarpach – darń gotowa c) Pielęgnacja trawników Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, terminy realizacji poszczególnych etapów oraz warunki wykonania i odbioru zamówienia określają: - Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2a do Ogłoszenia. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 2b do Ogłoszenia - Projekt wykonawczy remont górki saneczkowej – Załącznik nr 2c do Ogłoszenia - Projekt zagospodarowania terenu – Załącznik nr 2d do Ogłoszenia - Wzór umowy –załącznik nr 3 do Ogłoszenia. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. 3. Przedmiar robót Przedmiar robót jest załączony jako materiał pomocniczy, stanowią element porządkujący w celu ułatwienia Wykonawcy kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 2e do Ogłoszenia). Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnej wyceny ujmującej wszelkie koszty (wraz z robotami tymczasowymi i towarzyszącymi) związane z realizacją zadania, którego zakres jest opisany w opisie przedmiotu zamówienia, w Specyfikacjach Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. W oferowanej cenie należy uwzględnić wszelkie koszty robót koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej, rygory technologiczne i obowiązujące przepisy prawa oraz uwzględnić wszelki opłaty , jakie Wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z realizacją zadania. 4. Klauzula społeczna, o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040). Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do Ogłoszenia o zamówieniu oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3. 5. Podwykonawcy 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację tych robót budowlanych. 3. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a) poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach przedmiotowych danych. b) przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 4. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo znajdują się we wzorze umowy. 6. Ochrona danych osobowych 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celach związanych z ubieganiem się o udzielenie zamówienia publicznego pn. 3) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do Ogłoszenia. 4) Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: a) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawe, otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, a w przypadku udostępniania protokołu z postępowania już zakończonego, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 5) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 2 powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 2 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. 6) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie: art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, b) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 7) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta we wzorze wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (dalej wniosek) wraz z pozostałymi załącznikami, należy pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.praga-pn.waw.pl 2) Do wniosku należy załączyć: a) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do Ogłoszenia, b) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, c) Wykaz robót/dostaw/usług – Załącznik nr 7 do Ogłoszenia, d) Wykaz osób – Załącznik nr 8 do Ogłoszenia, Zgodnie z art. 26 ust. 2f, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty o, których mowa w pkt. 7 ppkt 2 lit. c) i d) należy złożyć na tym etapie postępowaniu w celu, uniemożliweiania udziału w licytacji elektronicznej przez Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu. e) Pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem (składane z wnioskiem, jeśli dotyczy): - W przypadku gdy umocowanie osoby składającej wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa wniosek za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do wniosku, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie odpowiednio do złożenia wniosku wraz z załącznikami, do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej, do podpisania innych oświadczeń i dokumentów składanych w toku postępowania, do podpisania umowy. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych. - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu (np. spółki cywilne, konsorcja), którzy są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert (postąpień) w trakcie licytacji elektronicznej. 3) Wykonawca winien umieścić wniosek wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Opakowanie musi być opatrzone następującymi danymi: nazwą firmy albo imieniem i nazwiskiem, adresem siedziby albo miejscem wykonywania działalności (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) oraz nazwą zamówienia nadana przez zamawiającego. Wykonawca może dostarczyć wniosek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 4) Wniosek wraz z załącznikami musi spełniać następujące wymogi:  musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem i opatrzony czytelnym podpisem. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/-ób upoważnionej/-ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.  poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek,  dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; w razie wątpliwości czy rozbieżności, za wiążące uznaje się wersję polskojęzyczną,  zaleca się ponumerowanie stron wniosku i wszystkich dokumentów załączonych do wniosku oraz połączenie ich w sposób trwały, 5) Z zawrtością wniosków wraz z załącznikami nie można się zapoznać przed upływem terminu do ich złożenia. 8. Załączniki do Ogłoszenia o zamówieniu dostępne na stronie Zamawiającego www.praga-pn.waw.pl: Załącznik nr 1 – Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Załącznik nr 2a – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2b – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 2c - Projekt wykonawczy remont górki saneczkowej, Załącznik nr 2d- Projekt zagospodarowania terenu, Załącznik nr 2e – Przedmiar robót, Załącznik nr 3 – Wzór umowy, Załącznik nr 4 – Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 5 – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 6 – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa Załącznik nr 7 – Wykaz robót/dostaw/usług Załącznik nr 8 – Wykaz osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium będzie zabezpieczało ofertę Wykonawcy, który w wyniku przeprowadzenia licytacji elektronicznej złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Zamawiający wymaga, aby wadium zostało wniesione przed upływem terminu otwarcia licytacji elektronicznej, z tym zastrzeżeniem, że dokładny termin wniesienia wadium zostanie określony w zaproszeniu do składania ofert . 4. Termin związania ofertą Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę w toku licytacji wynosi 30 dni. Wadium obejmuje cały okres związania ofertą. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu otwarcia licytacji elektronicznej. 6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu wyznaczonego w zaproszeniu do składania ofert, nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. W powyższym zakresie znajduje zastosowanie art. 70 4 Kodeksu Cywilnego w zw. z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 8. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Citi Handlowym w Warszawie S.A. 65 1030 1508 0000 0005 5002 6147 (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 1 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu wyznaczonego w zaproszeniu do składania ofert w licytacji elektronicznej. 3) Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7 powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał dokumentu należy złożyć w terminie określonym w zaproszeniu do składania ofert w licytacji elektronicznej, w Kancelarii Ogólnej Urzędu Dzielnicy Praga-Północ, ul.Ks. I.Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa. - Zamawijący zaleca złożenie dokumentu w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Opakowanie musi być opatrzone następującymi danymi: nazwą firmy albo imieniem i nazwiskiem, adresem siedziby albo miejscem wykonywania działalności (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego), nazwą zamówienia nadaną przez zamawiającego oraz informacją że koperta zawiera wadium. 4) Z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp: 5) Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, 03 –708 Warszawa. 9. Zwrot wadium -Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zatrzymanie wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami, o których mowa w pkt III.3), Wykonawca składa wraz z wnioskiem: -Pełnomocnictwo - w przypadku gdy umocowanie osoby składającej wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa wniosek za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do wniosku, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie odpowiednio, do złożenia wniosku wraz z załącznikami, do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej, do podpisania innych oświadczeń i dokumentów składanych w toku postępowania, do podpisania umowy, - Wykaz robót/dostaw/usług – załącznik nr 7, - Wykaz osób – załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach