Przetargi.pl
Modernizacja Placu Krakowskiego wraz z remontem elementów małej architektury

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Placu Krakowskiego wraz z remontem elementów małej architektury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Placu Krakowskiego: 1. rozbiórka istniejącej sceny 2. założenie trawnika w miejscu rozebranej sceny 3. prace elektryczne wraz z remontem elementów małej architektury: 1. remont elementów małej architektury 2. remont widowni. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac remontowych na Placu Krakowskim w Gliwicach: CZĘŚĆ I - Modernizacja Placu Krakowskiego 1. Rozbiórka istniejącej sceny - rozbiórka istniejącej sceny - wywóz i utylizacja gruzu - wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego i naniesienie zmian na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Gliwice 2. Założenie trawnika w miejscu rozebranej sceny - nawiezienie warstwy ziemi urodzajnej grubości 20 cm - założenie trawnika metodą siewu - roczna pielęgnacja założonego trawnika 3. Prace elektryczne - demontaż dwóch starych rozdzielnic wbudowanych w ściany sceny - montaż dwóch nowych rozdzielnic na trawniku w pobliżu sceny wraz z wykonaniem niezbędnego okablowania - montaż 1 szt. rozdzielnicy (w pobliżu budynku WC) z wykonaniem nowego zasilania z rozdzielni głównej znajdującej się w budynku WC. CZEŚĆ II- remont elementów małej architektury 1. Remont elementów małej architektury - wymiana lub uzupełnienie cegieł klinkierowych - uzupełnienie spoin 2. Remont widowni - demontaż siedzisk (listwy z tworzywa sztucznego) - montaż nowych siedzisk – należy zastosować listwy z tworzywa sztucznego trudno zapalnego posiadające stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania, sposób mocowania identyczny z istniejącym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Dla części I - 4 000,00 zł ( słownie złotych: cztery tysiące 00/100) Dla części II - 1 000,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach