Gmina Iłowa ogłasza przetarg
- Adres: 68-120 Iłowa, ul. Żeromskiego 27
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 368 14 00 , fax. 0-68 368 14 01
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowa
ul. Żeromskiego 27 27
68-120 Iłowa, woj. lubuskie
tel. 0-68 368 14 00, fax. 0-68 368 14 01
REGON: 97077085300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja placówki Przedszkola Miejskiego w Iłowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A) remont posadzki dwóch sal zabaw o powierzchni - 128,70 m2 tapetowanie i malowanie ścian i sufitów o powierzchni - 309,90 m2 B) wymiana drewnianej blendy na ścianie zewnętrznej budynku na blendę z blachy trapezowej powlekanej poliestrem o powierzchni - 203,50 m2 C) Wymiana okien drewnianych o powierzchni do 0,60 m2 na okna jednodzielne pvc - 34,80 m2 oraz okien jednodzielnych o powierzchni do 1,5 m2 - 39,80 m2 Roboty remontowe pozostałe : murowe ; okładzinowe ścian ; posadzkowe ; izolacji przeciwilgociowej i termicznej ; roboty zewnętrzne. Dokładny zakres i opis technologii wykonania robót znajduje się w załączonym projekcie budowlanym; przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 6. Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia robót sanitarnych uzbrojenia terenu (min. 1 zadanie o wartości min. 100.000,- zł. brutto). 7. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177 )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zadanie zawierające wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych - o wartości min. 100.000,- zł.); do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (min. 1 osoba). Kadra kierownicza musi posiadać: ? stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie branży budowlanej ? wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 4. Oświadczenie, iż wykonają zamówienie wyłącznie siłami własnymi - nie dopuszcza się podzlecania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, 5. Oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 7. Załączą zaakceptowany projekt umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09