Przetargi.pl
Modernizacja placówek oświatowych w miejscowości Michałówka w gminie Garwolin wraz z zagospodarowaniem terenu.

GMINA GARWOLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Mazowiecka 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GARWOLIN
    ul. Mazowiecka 16
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    REGON: 711582256
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placówek oświatowych w miejscowości Michałówka w gminie Garwolin wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest:1. Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna polegająca na: 1) Całkowitym remoncie wybranych pomieszczeń sanitarnych: a) łazienek dla chłopców-szt.2 b) łazienek dla dziewcząt- szt.1, c) łazienek personelu- szt.2 2) Częściowym remoncie wybranych pomieszczeń - malowanie: a) pomieszczenia przebieralni przy sali gimnastycznej - szt.2 b) pomieszczenia klatek schodowych szt. 3 ( od poziomu piwnic do poziomu I piętra) 3) Remoncie instalacji kanalizacyjnej piwnic wraz z remontem ścian po wymianie w/w instalacji. 4) Wykonaniu nowego pomieszczenia magazynowego na parterze (wydzielonego z powierzchni korytarza parteru). 5) Wykonaniu nowej posadzki w pomieszczeniu sali lekcyjnej zlokalizowanej w poziomie piwnic z wykładziny PCV.6) Wyposażeniu wybranych pomieszczeń szkoły w klimatyzatory wg. usytuowania zaznaczonego na rzutach parteru i piętra. 7) Wykonaniu rolet zewnętrznych okien, pomieszczenie sali informatycznej. 8) Wymianie oświetlenia- opraw korytarzowych na terenie szkoły w ilości szt. 62 wraz z doprowadzeniem​ instalacji elektrycznej do klimatyzatorów, rolet zewnętrznych i nowego pomieszczenia magazynowego. 2. Modernizacja zagospodarowania terenu wokół budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna, polegająca na:1) modernizacji istniejącego i zakupie nowego wyposażenia terenu tj. zestawów zabawowych, zestawów sprawnościowych i małej architektury, 2) wykonaniu nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe, 3) wymianie istniejących i wykonaniu nowych nawierzchni utwardzonych – ciągów komunikacyjnych,4) przebudowie fragmentu ogrodzenia terenu.3. Modernizacja wybranych pomieszczeń Publicznego Przedszkola w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna polegająca na: 1) Całkowitym remoncie wybranych pomieszczeń sanitarnych: łazienek dla dzieci-szt.2.2) Wymianie drzwi wewnętrznych.3) Przebudowie i remoncie pomieszczeń gabinetu i zaplecza socjalnego, które zostaną połączone w jedno pomieszczenie. 4) Remoncie pomieszczenia sensorycznego - malowanie ścian + wykonanie rolet wewnętrznych i zewnętrznych. 5) Doposażeniu pomieszczenia sensorycznego w dodatkowe pomoce oraz szafki w zabudowie stojącej.4. Modernizacja zagospodarowania terenu wokół budynku Publicznego Przedszkola w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna, polegająca na:1) modernizacji istniejącego i zakupie nowego wyposażeniu terenu tj. urządzenia zabawowe i mała architektura, 2) wykonaniu nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe,3) wymianie nawierzchni utwardzonych dojazdów do zaplecza budynku.5. Odwodnienie polegające na:1) Modernizacji przyłącza wodociągowego i zmianie lokalizacji hydrantu.2) Modernizacji przyłącza kanalizacji sanitarnej.3) Wykonaniu kanału deszczowego.4) Wykonaniu drenażu.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (na podstawie których Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego – uproszczonego i przedstawienie go Zamawiającego przed podpisaniem umowy).UMOWA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ZOSTANIE ZAWARTA Z WYKONAWCĄ PO OTRZYMANIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PROMESY Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH II.WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY ART. 95 PZP. 1. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące osoby wykonujące bezpośrednio prace ogólnobudowlane, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r poz. 1510). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia; 1) oświadczenia zatrudnionego pracownika, 2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 4) innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.5. W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 3, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 10 ust. 1 pkt 9 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.III. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNEW przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu  nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022r. poz. 2080).Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale XIV - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł. (słownie złotych: milion złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych (słownie złotych: milion złotych) /każda robota/.b) Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Zamawiający wymaga, aby ww. osoba od której wymaga się uprawnień, była ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej.Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2022 r., poz. 2351). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021, poz. 1646 t.j.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach