Przetargi.pl
Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra 233
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    Dobra 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    REGON: 491892185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na placówkach oświatowych. Część nr 1 zamówienia - Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra w miejscowości Skrzydlna i Jurków W skład, którego wchodzi:ZPO Jurków- instalacje elektryczne + fotowoltaika - roboty budowlane i instalacyjne wewnątrz szkoły, ZPO Skrzydlna- fotowoltaika z tablicami rozdzielnymi- otoczenie wokół szkoły – (w tym w boiska, dojazdy dojścia, parkingi, sieci)Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie technicznym, przedmiarze robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Cały wskazany zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz technologią wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na placówkach oświatowych. Część nr 2 zamówienia - Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra w miejscowości DobraW skład, którego wchodzi:Szkoła Podstawowa w Dobrej- fotowoltaika z wymianą opraw,- akustyka na sali gimnastycznej,- ścianka wspinaczkowa,- remont schodów z tyłu budynku,- wymiana rynien i rur spustowych,Przedszkole nr 1 w Dobrej- fotowoltaika z instalacją elektryczną, - remont pomieszczeń w budynku,- remont sali gimnastycznej dostosowując pod GOK w Dobrej,- malowanie elewacji, - plac zabaw obok przedszkolaSzkoła Filialna w Gruszowcu- elewacja,- remont dachu, obróbki blacharskie, kominy, piwnice- wymiana okien zewnętrznychSzczegółowy zakres robót określony jest w projekcie technicznym, pomocniczym przedmiarze robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Cały wskazany zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz technologią wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla każdej części postępowania:Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.3) zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonali min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku, otoczenia budynku, placów, dróg dojazdowych o minimalnej wartości robót w kwocie 2 460 000,00 zł brutto.2) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych,a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.).W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć:zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia dla wszystkich części, pod warunkiem że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części a w kwestii wymaganego doświadczenia wykonawca musi wykazać się sumą warunków tj. łączna wartość robót o wartości robót z warunków dla danych części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach