Przetargi.pl
Modernizacja parkingu przy ul. Krzyskiej w Tarnowie

Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 6214303, 6219105 , fax. (014) 6219105
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. (014) 6214303, 6219105, fax. (014) 6219105
    REGON: 85028359200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja parkingu przy ul. Krzyskiej w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja istniejącego parkingu o powierzchni 1761 m2 z nawierzchni bitumicznej o gł. 4 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) pełnomocnictwa dla osob podpisujacych ofertę jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy 3) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 4) Oświadczenie z art. 24 ustawy Pzp 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaśiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert 7) Aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem skaładania ofert 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub Krus potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) Wykaz wykonanych 2 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 10) Uprawnienia - kierownika budowy - do kierowania robotami w zakresie branży drogowej wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 11) Polisę OC a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdm.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach