Przetargi.pl
Modernizacja parkingu gminnego w Iwoniczu-Zdroju na dz. nr ewid. 849/1

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja parkingu gminnego w Iwoniczu-Zdroju na dz. nr ewid. 849/1
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Modernizacja parkingu gminnego w Iwoniczu-Zdroju na dz. nr ewid. 849/1” - Remont istniejącego terenu dworca (przystanku końcowego) autobusów z przebudową kanalizacji deszczowej. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje: - rozbiórkę krawężników drogowych - ręczną rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm w pasie drogowym, - roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego oraz z kruszywa łamanego, - wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki, - montaż betonowych krawężników drogowych, - montaż obrzeży na ławie betonowej, - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm, - regulację pionową włazów kanałowych oraz skrzynek zaworów podziemnych, - wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową kanalizacji deszczowej, - montaż betonowych oraz PVC studni rewizyjnych, - montaż studzienek ściekowych z wpustem żeliwnym, - montaż rur kanalizacyjnych wraz z podsypką i obsypką, - plantowanie i - montaż wiat przystankowych - montaż ławek i koszy parkowych. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 48 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach