Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej Nr 3 im. B. Prusa w Namysłowie i Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. W. S. Reymonta w Namysłowie oraz modernizację oświetlenia w Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej Nr 3 im. B. Prusa w Namysłowie i Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. W. S. Reymonta w Namysłowie oraz modernizację oświetlenia w Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty instalacyjne w budynkach - 45300000-8. Roboty instalacyjne elektryczne – 45310000-3. Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – 45311000-0. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych – 45311200-2. Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania – 71320000-7. Zakres zadania przewiduje inwentaryzację, dobór (zaprojektowanie) i wymianę istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED we wskazanych budynkach oświatowych należących do Gminy Namysłów. Roboty obejmują wymianę istniejącego oświetlenia na nowe w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw z dostosowaniem do normatywnego poziomu natężenia oraz równomierności oświetlenia określone przez normę PN-EN 12464-1:2012. Szczegółowy opis zamówienia: wykonanie inwentaryzacji istniejącego oświetlenia; wykonanie dokumentacji oświetleniowej dla poszczególnych pomieszczeń w programie Dialux lub Relux; przygotowanie stanowiska pracy dla wymiany opraw; demontaż istniejących opraw oraz montaż nowych zaprojektowanych zintegrowanych liniowych opraw LED we wszystkich pomieszczeniach (dopuszcza się oprawy LED w salach gimnastycznych) o mniejszym poborze mocy; rozbudowa istniejącej instalacji elektrycznej o nowe wypusty oświetleniowe, w przypadku konieczności zwiększenia ilości opraw i/lub zmiany lokalizacji opraw; wykonanie zabezpieczenia istniejących wypustów oświetleniowych podtynkowo poprzez zamontowanie puszki instalacyjnej, szpachlowanie i pomalowanie tynku w niezbędnym zakresie, w przypadku zmniejszenia ilości opraw i/lub zmiany lokalizacji opraw; wykonanie (po zakończeniu robót budowlano-montażowych) badań i sprawdzeń oraz sporządzenie z badań i sprawdzeń stosownych protokołów w zakresie pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowano nowe oświetlenia oraz niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej. Wykonawca robót zobowiązuje się do: uzyskania protokołów badań i sprawdzeń; w razie konieczności uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń oraz poniesienia kosztów z tym związanych; przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne; wykonania robót budowlano-montażowych zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, Polskimi Normami, itp. Uwagi: Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji opraw. Zamawiający nie posiada dla przedmiotowych placówek oświatowych audytów energetycznych na modernizację oświetlenia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.900,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące dziewięćset 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną