Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z systemem redukcji mocy, terowania i zarządzania oświetleniem na terenie miasta Nowogard .

GMINA NOWOGARD ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39 26 242
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWOGARD
    ul. Plac Wolności 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39 26 242
    REGON: 811684278
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z systemem redukcji mocy, terowania i zarządzania oświetleniem na terenie miasta Nowogard .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w ramach zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z systemem redukcji mocy, sterowania i zarządzania oświetleniem na terenie miasta Nowogard”, realizowanego w ramach programu „SOWA”- oświetlenie zewnętrzne, obejmujące: 1) wymianę 680 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED opisane w projekcie, o parametrach opraw ulicznych i parkowych wskazanych załaczniku do SWZ, 2) modernizację szaf sterujących oświetleniem zgodnie z projektem, 3) budowę i konfigurację  systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym, 4) wsparcie techniczne w utrzymaniu systemu oraz ponoszenie opłat za transmisję danych niezbędną do jego funkcjonowania w okresie gwarancji, 5) przeszkolenie po zakończeniu prac w siedzibie Zamawiającego osób zajmujących się oświetleniem ulicznym z obsługi systemu sterowania oświetleniem. 2. Informacje na temat szczegółowego określenia zakresu przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót, projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ, a tym samym jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao S. A. I Oddział w Nowogardzie numer rachunku 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:• nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Nowogard,• określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,• kwotę gwarancji/poręczenia,• termin ważności gwarancji/poręczenia,• zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Opis warunków udziału w postępowaniu.1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli :- Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość min. 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).4) Zdolności techniczne lub zawodowe.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, cztery zadania polegające na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego, których łączna wartość wynosi nie mniej niż 100.000,00 zł; fakt ten musi zostać potwierdzony stosownym dokumentem, z którego wynika, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna za warunek spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał mniejszą ilość zadań o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł,b) Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie:b.1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów) - kierownikiem budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane;b.2) jedną osobą kierującą czynnościami osób wykonujących prace eksploatacyjne, posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: ”urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,” „sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego” oraz ważne uprawniania do pracy pod napięciem (PPN) w sieciach elektroenergetycznych;Zamawiający uzna warunki określone w punktach b.1 i b.2 za spełnione również w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę, że dysponuje jedną osobą posiadające zarówno uprawnienia opisane w punkcie b.1 i b.2;b.3) przynajmniej dwoma osobami, które będą bezpośrednio wykonywać prace eksploatacyjne w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, osoby te; muszą posiadać: Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu dla następujących urządzeń instalacji i sieci: „urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,” „sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego” oraz ważne uprawniania do pracy pod napięciem (PPN) w sieciach elektroenergetycznych.Zamawiający uzna warunki określone w punkcie b.3 za spełnione gdy jedna z osób będzie spełniała warunki opisane w pkt. b.1, b.2 i b.3 i będzie bezpośrednio wykonywać prace eksploatacyjne w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach