Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2018-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w rejonie osiedla Kopernika w Grodzisku Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany elementów oświetlenia ulicznego (części sieci oświetleniowej) w rejonie osiedla Kopernika i Bairda w Grodzisku Mazowieckim – Etap I”. Celem realizacji przedmiotowego zamówienia jest poprawa funkcjonowania systemu oświetleniowego ulic: - Armii Krajowej, - Asnyka - Leonida Teligi - Mikołaja Kopernika - Piotra Skargi - Szczerkowskiego - Szkolna - Tadeusza Bairda - Władysława Syrokomil - Wyspiańskiego Zakres robót budowlanych obejmuje wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego, słupów, uszkodzonych kabli zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową i STWIOR poprzez: a) dostawę, montaż nowych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy typu LED w ilości wg. dokumentacji oraz demontaż starych opraw oświetleniowych, b) dostawę, montaż nowych słupów oświetlenia ulicznego w ilości wg. dokumentacji wraz z ich podłączeniem do zasilania elektrycznego i doprowadzenia do pełnej sprawności funkcjonalnej oraz demontaż starych słupów oświetleniowych, c) wymianę uszkodzonych odcinków kabli sieci oświetleniowej, d) przeniesienie z demontowanych słupów istniejącej infrastruktury (uchwyty flagowe, przewody telekomunikacyjne itp.) oraz zamocowanie jej na nowo montowane słupy wykorzystując taśmę montażową stalową ocynkowaną, W przypadku gdy uchwyty flagowe nie będą nadawały się do ponownego montażu należy wymienić je na nowe o zbliżonym wyglądzie i parametrach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8,9,10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium 5 000,00 zł. (pięć tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale IX ust. 3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 3.1.1 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.1.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 3.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 3.3 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 3.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 3.5 W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „…...” oznaczenie sprawy: ……………….. 3.6 Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 3.7 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Wypełniona Tabela Kosztowa zgodnego z treścią Załącznika nr 1A, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) dowód wniesienia wadium. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem usterek oraz awarii znaków aktywnych w 2023 roku – nr postępowania 062/23
Dodano: 2023-03-22 - Wykonanie usługi związanej z usuwaniem usterek oraz usuwaniem awarii znaków aktywnych w 2023 roku – nr postępowania 002/23
Dodano: 2023-02-03 - Iluminacja świąteczna Wilanowa
Dodano: 2020-11-26 - Usługi w zakresie konserwacji, naprawy i usuwania awarii instalacji elektroenergetycznej na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy
Dodano: 2020-11-24 - „Wykonanie usługi związanej z usuwaniem usterek oraz usuwaniem skutków awarii znaków aktywnych z podziałem na 2 zadania. ” – nr postępowania 148/20
Dodano: 2020-11-23 - Usługi w zakresie konserwacji, naprawy i usuwania awarii instalacji elektroenergetycznej na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy
Dodano: 2019-11-28 - Iluminacja świąteczna wybranych ulic i lodowisk na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 obejmująca wynajem, montaż, eksploatację wraz z utrzymaniem oraz demontaż dekoracji iluminacji świątecznej będącej własnością Wykonawcy lub będącej w jego dyspozycji dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Dodano: 2019-11-07 - Usługi w zakresie konserwacji, naprawy i usuwania awarii instalacji elektroenergetycznej na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy
Dodano: 2018-12-03 - Iluminacja świąteczna Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Dodano: 2018-11-08 - Dostawa i montaż klimatyzatorów do pomieszczeń budynku R2A w Narodowym Centrum Badań Jądrowych.
Dodano: 2018-10-08