Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Nowy Sącz

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 184 427 800
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Wyspiańskiego 22
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18-4427967, fax. 184 427 800
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Nowy Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji następujących elementów systemu oświetleniowego : - wymiana oświetlenia sodowego na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED; - wymiana istniejących konstrukcji wsporczych wraz z fundamentami – słupów, wysięgników, mocowań i oprzyrządowania; - wymiana wysięgników pod nowe lampy LED; - wymiana istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń – przewody; - wymiana linii kablowych oświetlenia ulicznego; - demontaż wybranych odcinków linii kablowej oświetlenia - budowa wskazanych w załącznikach linii oświetleniowych. Opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzenia 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonanie robót na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania. Odtworzenie nawierzchni chodników wraz z podbudową. Oznakowanie inwestycji zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Opracowanie dokumentacji potwierdzającej osiągnięcia żądanego przez zamawiającego efektu ekologicznego. Zakres robót obejmuje :  demontaż słupów oświetleniowych, wysięgników rurowych, opraw oświetleniowych zewnętrznego słupa;  montaż lamp i stawianie słupów;  wykonanie kanalizacji kablowej;  przeprowadzenie badań i pomiarów;  wykonanie prac projektowych i dokumentacji powykonawczej Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, tj.:  program funkcjonalno-użytkowy;  audyt;  szkice i rysunki;  przedmiar robót, jako element pomocniczy dla wyceny zamówienia; stanowiącej załącznik nr 15 do SIWZ. Wykonawca przed zawarciem umowy uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy robót. W dokumentacji, we wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy i/lub nazwa producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych, tzn. o parametrach technicznych nie gorszych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ((t. j. Dz. U z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr 40 1050 1445 1000 0023 5306 5192 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium – Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Nowy Sącz.” Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Miejskim Zarządzie Dróg w Nowym Sączu, przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach