Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg
- Adres: 13306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 564 748 284
- Data zamieszczenia: 2017-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
ul. Grunwaldzka 39
13306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 564 748 284
REGON: 53826000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzozie Lubawskie – etap I” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na budowie linii kablowej oświetlenia drogowego ze słupami i oprawami oświetleniowymi. Projektowaną linię kablową należy układać w ziemi zgodnie z Polską Normą PN-76/E05125. W trasie kabla zabudować 52 słupy oświetleniowe stalowe o wysokości 6 metrów i 8 metrów. Na projektowanych 52 słupach oświetleniowych zamontować oprawy oświetleniowe LED o mocy 35W i 65W - 54 sztuki łącznie. Projektowana jest również szafka oświetleniowa, z której zasilane będą lampy oświetlenia. Szafkę należy zlokalizować obok złącza pomiarowego, które wykona Rejon Dystrybucji w Brodnicy. Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu powinien sprawdzić daną inwestycję w terenie i określić wszelkie wymagane prace związane z danym kontraktem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Nowym Mieście Lubawskim Nr 39 9484 1121 2004 0090 0983 0019 z dopiskiem wadium w postepowaniu na „Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzozie Lubawskie” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - art. 45 ust 7 ustawy prawo zamówień publicznych 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 13.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy 1 Maja wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
Dodano: 2023-10-30 - Przebudowa istniejącego budynku przy Pl. Św. Wojciecha 5 w Pasłęku - Etap II wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych i niskoprądowych instalacji ppoż w skrzydle zachodnim Urząd Miejski.
Dodano: 2023-07-06 - Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz ze stacją ładowania samochodów elektrycznych budynku biurowego Nadleśnictwa Elbląg
Dodano: 2023-02-16 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW na gruncie w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznego z możliwością rozbudowy
Dodano: 2022-12-19 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW na gruncie w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznego z możliwością rozbudowy
Dodano: 2022-10-07 - Budowa przyłącza napowietrzno-kablowego wraz ze stacją transformatorową oraz dostawa, uruchomienie agregatu prądotwórczego na potrzeby szpitala.
Dodano: 2021-02-23 - Wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Remont instalacji elektrycznych silnopradowych, rozdzielnicy głównej RG. przeciwpożarowy wyłącznik prądu”
Dodano: 2020-11-24 - Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w Ośrodku Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23A w Olsztynie
Dodano: 2020-10-16 - Wykonanie zabezpieczenia p.poż. dla budynku Urzędu Miejskiego w Suszu
Dodano: 2020-09-23 - Wykonanie przebudowy i modernizacji Miejskiego Stanowiska Kierowania w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 23.
Dodano: 2020-09-23