Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
    REGON: 871118780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno”. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) dostawę, montaż i wymianę 206 sztuk opraw ulicznych w technologii LED, zgodnie ze specyfikacją techniczną i Audytem energetycznym oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do projektu umowy, b) wykonanie badań i pomiarów dla całego przedmiotu zamówienia w ramach audytu ex-post, który pozwoli m.in. na ustalenie ilości zaoszczędzonej energii elektrycznej (MWh/rok) oraz szacunkowego rocznego spadku energii elektrycznej (tony równoważnika CO2), c) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, pozwoleń i decyzji, d) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia wymiany, odpowiednie oznakowanie, ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu, organizację dojść i dojazdów w trakcie prac, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych. Obowiązki wykonawcy: 2) Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia i wykonania wszelkich czynności niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji oświetlenia będącej przedmiotem umowy z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją techniczną i Audytem energetycznym oświetlenia ulicznego, w tym w szczególności do: a) zdemontowania istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizacji; b) montażu nowych opraw oświetlenia ulicznego LED z materiałów wykonawcy; c) wykonania przedmiotu umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i p.poż oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież; d) zachowania minimalnych parametrów technicznych materiałów zastosowanych do modernizacji objętej umową, a w szczególności zastosowania opraw oświetleniowych, określonych w Specyfikacji oraz Audycie; e) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi pracami; f) udzielenia gwarancji na oprawy oświetleniowe i prace instalacyjno – montażowe; g) zastosowania materiałów i urządzeń, które powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz odpowiadać Polskim Normom i wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; h) przeprowadzenia innych prac oraz czynności, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; i) uporządkowania terenu prac w terminie nie późniejszym niż w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; j) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez zamawiającego w terminach przez niego wskazanych w okresie gwarancji i rękojmi; k) dostarczenia do siedziby zamawiającego audytu ex – post, w formie papierowej (1 egz.) oraz elektronicznej (wersja edytowalna). 2) Po wykonaniu modernizacji a przed odbiorem końcowym, wykonawca na własny koszt przeprowadzi audyt ex – post, dokona pomiarów parkometrów oświetleniowych oraz wykaże m.in. efekt energetyczny zawierający informację o ilości zaoszczędzonej energii elektrycznej (minimum 93,42MWh/rok) oraz szacunkowy roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (minimum 72,68 tony równoważnika CO2). 3) Wykonawca, na żądanie zamawiającego, przedłoży atesty, certyfikaty oraz świadectwa jakości dla zastosowanych materiałów. 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za wszelkie szkody spowodowane w związku z prowadzonymi pracami. W czasie realizacji robót wykonawca utrzyma teren prac w stanie powodującym minimalne przeszkody komunikacyjne. Wykonawca przedłoży zamawiającemu harmonogram zajęcia pasa drogowego i poinformuje na piśmie o ewentualnych terminach przerw w dostawie energii, co najmniej na 5 dni przed przystąpieniem do prac. Uwaga: Zakłada się, że linie napowietrzne są jednofazowe, a linie kablowe - trójfazowe. Przewiduje się wykorzystanie istniejących. Maksymalna moc zainstalowana po modernizacji: 6,49 kW Zużycie energii elektrycznej po modernizacji: nie więcej niż 26,93 MWh Audyt Oświetlenia Ulicznego i Specyfikacja Techniczna Wykonania Robót zostały sporządzone dla dwóch wariantów. W ramach zadania realizowany będzie wyłącznie WARIANT I (tj. bez instalacji systemu sterowania). Opisy w Specyfikacji pkt 2.7 i 2.8 str. 6-11 nie dotyczą realizowanego zadania, a jedynie opcjonalnego rozszerzonego wariantu II, na który się nie zdecydowano. 5) Wykaz działek, na których zlokalizowane są lampy objęte modernizacją, stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Ko-deks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: 1) zdemontowania istniejących opraw oświetleniowych i ich utylizacji; 2) montażu nowych opraw oświetlenia ulicznego LED z materiałów Wykonawcy; 3) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi pracami; 4) przeprowadzenia innych prac oraz czynności, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; 5) uporządkowania terenu prac w terminie nie późniejszym niż w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Projekt pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie. Działanie 3.4. Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank Spółdzielczy w Brodnicy 07 9484 1033 2319 1806 1080 0006 z adnotacją: „Wadium – Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku składania oferty: a) w formie elektronicznej - wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Dokument wadialny musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, b) w formie papierowej - wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz - należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty, nie spięty w całość z ofertą. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez osoby upoważnione do jego wystawienia. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 2) jakiego postępowania dotyczy, 3) określać wykonawcę, beneficjenta gwarancji (Gmina Miasto Wąbrzeźno adres Urząd Miasta Wąbrzeźno ul. Wolności 18, 87 – 200 Wąbrzeźno) oraz gwaranta, 4) kwotę gwarancji, 5) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 6) miejsce i termin zwrotu gwarancji. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów lub ich odpowiednika w danym kraju.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach