Gmina Krzyżanów ogłasza przetarg
- Adres: 99-314 Krzyżanów, Krzyżanów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 24 3562906
- Data zamieszczenia: 2023-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanów
Krzyżanów
99-314 Krzyżanów, woj. łódzkie
tel. +48 24 3562906
REGON: 611015690 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugkrzyzanow.bip.org.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Krzyżanów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (sporządzenie dokumentacji projektowej) oraz przebudowa lub budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Krzyżanów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Zakres zadania obejmuje: Wymiana opraw i źródeł światła w ilości 831 szt. oraz dowieszenie 16 opraw na istniejących liniach NN (łącznie 847 szt.); Uruchomienie systemu redukcji mocy w oprawach – 847 szt.; Wymiana wysięgników - 486 szt.; Wymiana szaf sterowania SON - 76 szt; Instalacja kompensacji mocy biernej – 76 kpl; Zaprojektowanie i dobudowa 30 szt. nowych punktów oświetlenia zasilanych z 8 nowych szaf SO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.13.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.13.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 roku, poz. 299).13.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 55 9021 1018 0100 0185 2001 0016 - Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie Oddział w Krzyżanowie, z dopiskiem „Wadium – znak sprawy: ZP.271.1.2023”.13.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania (zaksięgowania przez bank Zamawiającego) środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.5 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).13.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 13.4 lit. b-d SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego podpisem elektronicznym.13.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 13.4 lit. b - d SWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Zamawiającego określone w ustawie Pzp.13.9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.13.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące:9.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.9.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.9.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.9.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:1) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli), co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, polegającym na budowie lub przebudowie lub remoncie obejmującym wymianę opraw i źródeł światła w ilości 300 sztuk.2) Dysponują lub będą dysponować następującym odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:a) Kierownik budowy (robót elektrycznych) – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,b) Projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa linii oświetlenia ulicznego w m. Ręszew, Waszkowskie
Dodano: 2022-11-21 - Roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia na terenie Gminy Nowosolna
Dodano: 2022-11-08 - Budowa linii oświetlenia ulicznego w m. Ręszew, Waszkowskie
Dodano: 2022-10-20 - Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn - część I
Dodano: 2022-10-11 - Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn - część I
Dodano: 2022-08-19 - Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn - część I
Dodano: 2022-08-18 - „BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W M. DOBRA NOWINY (OD NR 13 DO 34) I W STRYKOWIE NA UL. E. PLATER”
Dodano: 2021-02-05 - Budowa oświetlenia boiska przy ul. Brzezińskiej w Strykowie
Dodano: 2021-01-21 - Wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 5168 E i 5137 E w m. Parzęczew
Dodano: 2020-10-26 - „BUDOWA OŚWIETLENIA BOISKA PRZY UL. BRZEZIŃSKIEJ W STRYKOWIE”
Dodano: 2020-06-30