Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zagnańsk

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3 Zadanie 1- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zagnańsk W ramach zadania należy zaprojektować oraz wykonać przebudowę 8 punktów sterowania oświetleniem (wymianę 4 punktów sterowania oraz wyniesienie 4 punktów na zewnątrz stacji transformatorowych) oraz przebudowę 219 punktów świetlnych tj. 85 opraw oświetleniowych ulicznych + 134 oprawy stylowe wraz z niezbędnym osprzętem oraz dowieszenie 30 opraw wraz z osprzętem. ( oprawy uliczne należy zastosować nowe wg. wytycznych PFU natomiast oprawy stylowe podlegają przebudowie polegającej na montażu modułów LED wg. wytycznych PFU.) Prac należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączonym Programie Funkcjonalno Użytkowym. 3.4 .Zadania 2- Budowa oświetlenia Starodroża drogi S7 Kajetanów-Wiśniówka Gmina Zagnańsk”. 3.4.1. Zakres rzeczowy obejmuje m. innymi: 3.4.2. Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej w ilości szt. 24 w tym: ŻN – szt.17; E dł. 10,5m - szt.7. 3.4.3. Montaż przewodów linii napowietrznej nn. typu AsXSn lub podobnych o przekroju: obwód nr 1 - 2 x 35 mm2; obwód nr 2 - 2 x 25 mm2. Od złącza ZK- 2 do szafki SOM oraz od SOM do słupa nr 23 ułożyć kabel typ. YAKXS - 1kV. Ze słupa nr 24 połączyć przewód zasilający istniejące osiedlenie w stronę msc. Wiśniówka. 3.4.4 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego w ilości - szt. 24. 3.4.5 Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, przedmiar. 3.5.Zadanie 3 Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 400002 w msc. Zagnańsk ul. Pogodna gm. Zagnańsk 2.Zakres rzeczowy obejmuje m. innymi: 3.5.1.Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej w ilości szt.2 w tym: ŻN10 – szt.1; E dł. 10,5m - szt.1; 3.5.2 Montaż przewodów linii napowietrznej nn. typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2 x 25 mm2. 3.5. 3Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego w ilości - szt. 2 tj. na słupie Nr 15/1; 15/2. 3.5.4Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, przedmiar. 3.6 Po stronie Wykonawcy jest powiadomienie właścicieli nieruchomości o terminie realizacji przedmiotu zamówienia (ustalenie terminu wejścia na teren nieruchomości w przypadku zaistnienia takiej sytuacji), 3.4 Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do wykonania inwestycji (m.in. zgłoszenie robót, uzyskanie zgody od zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego, jeśli takie będzie wymagane).Koszty uzyskania w/w uzgodnień ponosi Wykonawca. 3.5 Wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia wraz z przedłożeniem kosztorysu powykonawczego. 3.6 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) - dla zadania 1 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zagnańsk- Zadanie 1” 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 7. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium (dla zadania 1). 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach