Przetargi.pl
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY WRAZ Z ZAPEWNIENIEM FINANSOWNANIA

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
    REGON: 54933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY WRAZ Z ZAPEWNIENIEM FINANSOWNANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Suchy Las wraz z zapewnieniem finansowania. W/w inwestycja dotyczy urządzeń będących majątkiem Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zamówienie nie jest podzielono na części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia drogowego znajdującego się na stanie majątku Gminy Suchy Las w tym: a) Wymiana 2172 szt. opraw starego typu na oprawy LED, w tym ozdobnych i przychodnikowych co najmniej 187 szt. b) Wymiana 129 słupów. c) Wymiana 4000mb linii kablowej podziemnej we wskazanych lokalizacjach d) Wymiana 2 zegarów sterujących na zegary astronomiczne e) Budowa nowych linii i punktów oświetleniowych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” w ilości około 964 mb w tym Suchy Las ul. Księżycowa 275 mb, Suchy Las od ul. Powstańców do zakrętu na ul. Sportowej oraz łącznik od ul. Sportowej za przedszkolem 250 mb, Złotkowo ul. Żelazna 144 mb, Złotkowo ul. Rodowa 130 mb, Złotkowo ul. Platynowa 165 mb. f) Budowa szafki oświetleniowej oraz wydzielenie oświetlenia ulicznego dla Gminnego Ośrodka Sportu oraz Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej, g) Sporządzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej szafek oświetlenia ulicznego wraz z propozycja ewentualnego zmniejszenia ich liczby poprzez połączenie niektórych obwodów. h) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej – zestawień zamontowanych opraw z podziałem na punkty zapalania w formacie EXCEL uwzględniającego m.in.: nazwę punktu, nr PPE punktu, nr licznika, ilość, rodzaj i moc zamontowanych lamp, moc umowną punktu 2) Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po zrealizowaniu zadania - na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, zgodnie z zatwierdzonym protokołem końcowym odbioru oraz harmonogramem płatności, zatwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Sposób finansowania zamówienia – cykliczne płatności w okresie 120 miesięcy od dnia odbioru prac. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi w 120 równych ratach miesięcznych. W przypadku gdy Wykonawca zlecił wykonanie części robót lub usług podwykonawcom – to zapłata wynagrodzenia wykonawcy, uwarunkowana będzie od przedstawienia przez niego dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo – w terminie 3 miesięcy od odbioru prac - do skrócenia okresu spłaty z jednoczesnym zmniejszeniem wartości zamówienia na podstawie aneksu do umowy. Wartość zmniejszenia kwoty zamówienia zostanie uzgodniona za porozumieniem stron.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz.1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nr: 25 9043 1054 3054 0021 4641 0047 SBL w Poznaniu O/Suchy Las, z adnotacją: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Suchy Las wraz z zapewnieniem finansowania. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, musza być przypisane do konkretnego postepowania. W gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty - albo opisowo albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium na Modernizację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Suchy Las wraz z zapewnieniem finansowania.”. Dokument też należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. 8. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach