Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Somianka

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Somianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na istniejących słupach zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, na terenie Gminy Somianka. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wymianę 438 szt. istniejących opraw oświetleniowych - Oprawy o mocy 70W- 419 szt. - Oprawy o mocy 100W- 18 szt. - Oprawy o mocy 150W- 1 szt. 2) wymiana zegarów sterujących oświetleniem ulicznym - 58 szt. na zegary sterowane drogą radiową. 3) wykonanie robót demontażowych : - zdemontowane źródła światła Wykonawca zobowiązany jest do przekazania do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu. - pozostałe zdemontowane materiały, które są własnością Zakładu Energetycznego - Rejon Energetyczny Wyszków, Wykonawca przekaże właścicielowi. Wykonawca powinien sporządzić protokół przekazania zdemontowanych materiałów, który przekaże Zamawiającemu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Dokonania uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym (koszty dopuszczeń ponosi Wykonawca). 2) Uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). 3) Wykonania organizacji ruchu oraz oznakowania odcinak drogi na czas wykonywania robót. 4) Wykonania inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). 5) Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 6) Wykonania wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 7) Konserwacji całości systemu oświetlenia (788 punktów świetlnych) obejmująca utrzymanie sprawności oświetlenia w czasie 6 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, a w szczególności: - wymianę uszkodzonych źródeł światła z materiałami, - wymianę uszkodzonych opraw z materiałami, - wymianę zabezpieczeń opraw z materiałami, - pozostałe czynności konserwacyjne obejmujące utrzymanie sprawności oświetlenia ulicznego. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia usterki systemu oświetlenia ulicznego wykonanego w ramach modernizacji oświetlenia w czasie trwania okresu gwarancyjnego, usterki zgłoszonej telefonicznie lub fax-em przez Zamawiającego: - awarie całych ciągów - 1 dni - pojedyncze awarie - 8 dni 9) Zamawiający wykonał obliczenia fotometryczne dla określonego typu opraw. Ze względu na to, że w załączniku nr 10A wskazany został typ oprawy dla której zostały wykonane obliczenia fotometryczne, Zamawiające dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca składający ofertę z wykorzystaniem opraw innych niż w skazane w załączniku nr 10A w swojej ofercie musi wykazać spełnienie niżej wymienionych warunków: a) Dla potwierdzenia, że oferowane oprawy i źródła światła spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: - karty katalogowe oraz deklaracje zgodności na znak CE dla proponowanych opraw oświetleniowych i źródeł światła, - próbki proponowanych przez Wykonawcę opraw oświetleniowych, po jednej oprawie dla każdej proponowanej mocy tj. 70W, 100W, 150W b) Dla potwierdzenia, że oferowane oprawy oświetlenia ulicznego będą spełniać wymagania oświetleniowe zawarte w załączonych obliczeniach fotometrycznych i zgodne z normą PN-EN 13201 do oferty należy załączyć obliczenia fotometryczne dla proponowanych opraw. Obliczenia należy wykonać dla wszystkich charakterystycznych odcinków dróg zgodnie z załączonymi w załączniku nr 10A do SIWZ przykładowymi obliczeniami. Obliczenia muszą potwierdzać, że proponowane oprawy zapewniają nie gorsze parametry oświetleniowe niż te zaproponowane w obliczeniach przykładowych z załącznika nr 10A. Obliczenia muszą być wykonane zgodnie z obliczeniami przykładowymi tzn. maja zawierać wszystkie parametry jakie zawierają obliczenia przykładowe i mają być wykonane na podstawie tych samych danych tj. szerokość drogi, wysokość zawieszenia oprawy, wysunięcie oprawy nad jezdnie, odstęp między oprawami, strumień źródła światła itd. c) Dla potwierdzenia, że obliczenia zostały wykonane prawidłowo, Wykonawca do swojej oferty dołączy dane techniczne rozsyłu światła opraw oświetleniowych tj. całej bryły światłości w formie elektronicznej bazy danych (np. plików LDT) umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń ( np. RELUX lub DIALUX). Dotyczy to wyłącznie opraw wymienionych w ofercie przetargowej. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie realizacji inwestycji, przekazania wybranych opraw oświetleniowych do badania w jednostce badawczej posiadającej akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w celu potwierdzenia parametrów technicznych zawartych w ofercie wykonawcy. 11) Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty, zaleca się dokonanie wizji w terenie w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 12) Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi. 13) Rozliczenie w wykonawca nastąpi po wykonaniu wszystkich robót w terminie 21 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury. Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę w momencie odebrania robót i podpisania protokołu końcowego robót. 14) Zamawiający żąda udzielenia przez Wykonawców w swojej ofercie gwarancji co najmniej na niżej wymieniony okres: - gwarancja na wykonane roboty budowlane - min 36 miesięcy - gwarancja na zastosowane materiały a w szczególności oprawy oświetleniowe- min 36 miesięcy - gwarancja na zastosowane źródła światła - min. 24 miesiące 16) Szczegółowy zakres robót zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 17) Minimalne wymagane parametry techniczne dla opraw i źródeł światła zastosowanych do modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Somianka zostały opisane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uwaga: Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620) 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium na przetarg i należy załączyć go do oferty. 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 163 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//ugsomianka.bip.org.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach