Przetargi.pl
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SITKÓWKA – NOWINY

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 475 000, , fax. 413 475 011
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25
    26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 475 000, , fax. 413 475 011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowiny.com.pl/, przetargi.gkb@nowiny.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SITKÓWKA – NOWINY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj. Na przedmiot zamówienia składają się dwa etapy: - Etap I – Modernizacja oświetlenia w ciągu drogi wojewódzkiej nr 762, - Etap II – Modernizacja opraw zabudowanych na liniach napowietrznych. Realizacja przedmiotu zamówienia etapów obejmuje m.in.: 2.1. Prace projektowe: • opracowanie i przedłożenie do akceptacji dwóch wersji wstępnego rozmieszczenia opraw wraz z wykonaniem dla nich obliczeń wielkości charakterystycznych zgodnie z normą PN-EN 13201, • opracowanie projektów budowlano – wykonawczych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami) oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 poz. 1129), w tym informacja BIOZ, wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w siedmiu egzemplarzach, • opracowanie przedmiaru robót w trzech egzemplarzach, • opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r Nr 130 poz. 1389) w trzech egzemplarzach, • opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów w trzech egzemplarzach, • opracowanie wektorowej i rastrowej wersji lokalizacji opraw zgodnie z wymogami programu operacyjnego, • pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, a) Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe b) rękojmia na wykonaną dokumentację będzie wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia jej odbioru. Zakres zobowiązań Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji określa projekt umowy. c) opracowania dokumentacja musi zapewnić spełnienie parametrów oświetlenia zgodnych z normą PN - EN 13201 Oświetlenie dróg ( w zakresie Etapu I). d) Wykonawca w ramach swoich obowiązków musi uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne zezwalające na realizację zakresu zamówienia. 2.2. Roboty budowlane: 2.2.1. Roboty budowlane dla Etapu I: - demontaż 153 kpl. opraw oraz 120 szt. słupów betonowych, - demontaż kablowych linii oświetleniowych (w miarę możliwości), - wymianę szaf sterowania oświetlaniem na nowe wraz z wyniesieniem układów pomiarowych oraz kompensacją mocy biernej w ilości zapewniającej sprawne funkcjonowanie obwodów, - budowę całkowicie nowych kablowych linii oświetleniowych kablem typu YAKXs 4x35mm2, - montaż 56 słupów jednoramiennych aluminiowych wraz z oprawą typu LED, - montaż 61 słupów dwuramiennych aluminiowych wraz z oprawami typu LED, - montaż bezpiecznikowych złączy słupowych i przewodu YDY 3x1,5mm2 zasilającego oprawę, - dokonanie niezbędnych pomiarów powykonawczych wraz z dwoma wybranymi przez inwestora lokalizacjami pomiarów fotometrycznych obejmujących luminancję oraz wielkości założone na etapie doboru opraw oświetleniowych potwierdzającymi spełnienie przez wykonane oświetlenia standardów normy PN - EN 13201 Oświetlenie dróg, - doświetlenie czterech przejść dla pieszych oprawami LED o charakterystyce asymetrycznej przewidzianej do oświetlenia tego rodzaju obiektów. Oprawy te mogą być zamontowane na wspólnej konstrukcji z oprawą drogową lub na osobnym słupie. 2.2.2. Roboty budowlane dla Etapu II: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych w ilości 347 kompletów, - demontaż wysięgników rurowych wraz z bezpiecznikami oraz przewodami zasilającymi oprawy w ilości 347 kompletów, - demontaż członów oświetleniowych z rozdzielni niskiego napięcia istniejących stacji transformatorowych, - montaż nowych szaf oświetleniowych poza rozdzielnią niskiego napięcia istniejących stacji transformatorowych, z wyniesieniem układów pomiarowych zabudową układu sterowania oświetleniem oraz kompensacją mocy biernej w ilości niezbędnej do prawidłowego działania obwodów oświetleniowych, - montaż wysięgnika rurowego powyżej linii napowietrznej o długości i kącie nachylenia wynikającym z przeprowadzonych obliczeń w ilości 343 szt, - montaż nowego bezpiecznika i przewodu YKY 3x1,5mm2 zasilającego oprawę w ilości 343 szt, - montaż oprawy typu LED w ilości 343 szt. spełniających wymagania określone w załączniku nr 12 do SIWZ w zakresie minimalnego strumienia świetlnego, - dokonanie niezbędnych pomiarów powykonawczych wraz z czterema wybranymi przez inwestora lokalizacjami pomiarów fotometrycznych obejmujących luminancję oraz wielkości założone na etapie doboru opraw oświetleniowych. Uwaga: Łączna ilość zamontowanych opraw dla obydwu etapów nie może być mniejsza niż 521 szt. Łączna ilość wymienionych szaf sterowania dla obydwu etapów nie może być mniejsza niż 18 szt. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Programie funkcjonalno – użytkowym, który stanowi załącznik nr 8a i 8b do SIWZ b) Inwentaryzacji stanu istniejącego która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ c) Przykładowych wyliczeniach klas oświetleniowych dla ciągu drogi załącznik nr 11 do SIWZ d) Docelowy stan oświetlenia na liniach napowietrznych załącznik nr 12 do SIWZ 3.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17. Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1. Wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 17.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 82 8493 0004 0040 0429 2160 0006 dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: INO.272.68.P.2017 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. -Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium jeśli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do e)”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach