Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Odolanów

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Odolanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podział na zadania: 1. Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Tarchałach Małych 2. Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Nadstawkach 3. Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Nabyszycach W zakresie zadania nr 1: 1. Zakres prac obejmuje wykonanie projektu budowlanego oraz budowę linii oświetlenia otoczenia budynków socjalnych o długości około 100 mb. w miejscowości Tarchały Małe - działka nr 130. 2. Dokumentacja techniczna winna zawierać: a) projekt budowlany na wykonanie linii kablowej i budowę słupów oświetlenia ulicznego wraz z niezbędną infrastrukturą, b) wymagane uzgodnienia branżowe, c) niezbędne decyzje, opinie, pozwolenia - zgłoszenia umożliwiające realizację inwestycji, d) wystąpienie w imieniu inwestora do Energa - Operator S.A. z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej. 3. Dokumentację należy wykonać w 4-ch egz. wersji papierowej i 1-m egz. wersji elektronicznej. Zamawiający zastrzega obowiązek uzgodnienia projektowanych rozwiązań przed ich ostatecznym opracowaniem. 4. Budowę linii oświetlenia ulicznego tj. linii kablowej, słupów oświetleniowych, montaż lamp oświetleniowych oraz dokonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych budowanego odcinka i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. 5.Zaleca się aby oferent przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia. 6.Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień przed wykonaniem dokumentacji projektowej i robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym. 7.Zamawiającego na budowie reprezentował będzie ustanowiony inspektor nadzoru technicznego. W zakresie zadania nr 2: 1.Zakres prac obejmuje wykonanie projektu budowlanego oraz budowę linii oświetlenia drogowego o długości 450 mb. w miejscowości Nadstawki - działka nr 399/2. 2.Dokumentacja techniczna winna zawierać : a) projekt budowlany na wykonanie linii kablowej i budowę słupów oświetlenia ulicznego wraz z niezbędną infrastrukturą, b) wymagane uzgodnienia branżowe, c) niezbędne decyzje, opinie, pozwolenia-zgłoszenia umożliwiające realizację inwestycji, d) wystąpienie w imieniu inwestora do Energa-Operator SA z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia oświetlania do sieci energetycznej. 3. Dokumentację należy wykonać w 4-ch egz. wersji papierowej i 1-m egz. wersji elektronicznej. Zamawiający zastrzega obowiązek uzgodnienia projektowanych rozwiązań przed ich ostatecznym opracowaniem. 4.Budowę linii oświetlenia ulicznego tj. linii kablowej, słupów oświetleniowych, montaż lamp oświetleniowych oraz dokonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych budowanego odcinka i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. 5.Zaleca się aby oferent przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia. 6.Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień przed wykonaniem dokumentacji projektowej i robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym. 7.Zajęcie pasa drogowego, wykonanie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonania robót obciążają Wykonawcę. 8.Zamawiającego na budowie reprezentował będzie ustanowiony inspektor nadzoru technicznego. W zakresie zadania nr 3: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej oraz dostawa i montaż lampy ulicznej autonomicznej hybrydowej zasilanej panelem fotowoltaicznym i turbiną wiatrową w miejscowości Nabyszyce przy posesjach nr 118 - 120 na działce nr 1076. 2.Dokumentacja techniczna winna zawierać: a) projekt budowlany budowy słupa oświetlenia ulicznego z niezbędnym osprzętem, b) zgłoszenie w imieniu inwestora umożliwiające realizację zadania. 3.Dane techniczne zestawu: a) słup stalowy ocynkowany o wysokości 8 m, b) czas pracy lampy - do 14 h/dzień, c) okres pracy bez doładowania do 4 dni, d) źródło światła- 2 szt. lampy LED o mocy 20W każda, e) akumulator 180Ah-200Ah / 12V, f) moc panela 2 x 190W, g) turbina wiatrowa o mocy 600W i prędkości ładowania 2,5m/s h) kontroler zabezpieczenia przed przeładowaniem i rozładowaniem, i) włącznik zmierzchowo-programowalny. 4.Wykonawca uwzględni w ofercie wszelkie koszty uzgodnień dostawy montażu i uruchomienia lampy oraz obsługi geodezyjnej. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego sporządzonego przez mgr inż. Krzysztofa Just stanowiącego załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1800.00 zł w zakresie zadania nr 1 400.00 zł w zakresie zadania nr 2 600.00 zł w zakresie zadania nr 3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.odolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach