Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Ochotnica Dolna

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 262 09 10 , fax. 018 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 262 09 10, fax. 018 262 09 36
    REGON: 00055143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Ochotnica Dolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia II.1.3.1 Zamówienie obejmuje : - wymianę istniejących konstrukcji nośnych - wysięgniki, mocowania, haki - wymianę istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń - przewody od gran
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z przepisami art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), III.2.2. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym gwarantującym wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie : a. wykażą i udokumentują ( referencje) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (remont, modernizacja, przebudowa, budowa oświetlenia ulicznego) - PKOB 2112. b. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji : - Kierownika Budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, - Kadra przewidywana do kierowania budową ( Kierownik Budowy) musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14 lutym 1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. - dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych potwierdzone zaświadczeniem SEP min. 1 kV, III.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC - min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 900 000 zł. III.2.4 . Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, III.2.5. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : III.2.5.1 - każdy z osobna : - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami). - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, - posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, III.2.5.2-wspólnie muszą wykazać, że : - posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), - dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, - dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia. III.2.5.3- przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświad- czenie wymagane przez Zamawiającego, III.2.6. Zadeklarują udzielenie : III.2.6.1. pisemnej gwarancji na okres : 36 miesięcy na wykonane prace instalacyjno - montażowe, 36 miesięcy na oprawy oświetleniowe, 36 miesięcy na pozostałe urządzenia użyte w modernizacji z wyjątkiem źródeł światła, 12 miesięcy na źródła światła, liczony od dnia odbioru przedmiotu umowy dla przedmiotu umowy, III.2.6.2.rękojmi na okres 36 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu umowy dla przedmiotu umowy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów : Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, stanu zatrudnienia, polis ubezpieczeniowych rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakres objętym przedmiotem zamówienia . 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. 4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Oferenta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : A. OŚWIADCZENIA : Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : 1. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie - wpłacenie wadium. 2. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie art.23 ustawy Pzp obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3. Doświadczenie w zakresie realizacji remontów, modernizacji, przebudowy oraz budowy instalacji oświetleniowych dróg i ulic w latach 2004/2005/2006/2007/2008 zaliczanych do klasy 2112 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych z zakresu odpowiadających przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia . 4. Kwalifikacje techniczne. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru). 6. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności instalacje w zakre- sie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta, 7. Kserokopia zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierownika budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 8. Kserokopie dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie w latach 2004/2005/2006/2007/2008 remontów, modernizacji, przebudowy oraz budowy instalacji oświetleniowych dróg i ulic z zakresu odpowiadających przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 9. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). 10. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 PLN. 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginalnej lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną - notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ochotnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach