Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku B w O/ZUS Sosnowiec.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2695012 do 15, , fax. 322 662 084
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
    ul. Partyzantów 1
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2695012 do 15, , fax. 322 662 084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku B w O/ZUS Sosnowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych w budynku „B” Oddziału ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1. W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzą: demontaż istniejącej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; dostawa oraz montaż nowych opraw oświetlenia ewakuacyjnego; roboty murarskie i tynkarskie, roboty malarskie, wewnętrzne instalacje elektryczne. W ramach Przedmiotu zamówienia należy wykonać zakres robót ujęty w przedmiarach oraz wzorze Umowy w tym: 1) roboty demontażowe: rozebranie istniejących opraw wraz z ich utylizacją, demontaż i utylizacja centrali monitorowania opraw oświetlenia ewakuacyjnego, demontaż i utylizacja łączników; 2) wykonanie nowego okablowania; 3) dostawa i montaż nowych łączników; 4) dostawa i montaż nowych opraw LED – 8 rodzajów (A1, A2, B1, B2, C1, C2, C3, D); 5) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (demontaż i ponowny montaż sufitów rastrowych, częściowe wykonanie bruzdowania, uzupełnienie i zabezpieczenie przejść przewodów przez stropy masą ogniochronną, malowanie, i inne); 6) wykonanie niezbędnych pomiarów i prób wykonanej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego potwierdzone pozytywnymi protokołami (w 2 egzemplarzach) 7) udzielenie kompleksowej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1- 5 PZP. 3. Okres ważności dokumentu stanowiącego wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą - pierwszym dniem jego ważności musi być dzień otwarcia ofert. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert (w przypadku przelewu – musi być na rachunku bankowym Zamawiającego). 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty wskazane poniżej odnoszące się do innych podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp; - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - informacji czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach