Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec ogłasza przetarg
- Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2695012 do 15, , fax. 322 662 084
- Data zamieszczenia: 2017-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
ul. Partyzantów 1
41200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2695012 do 15, , fax. 322 662 084 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku B w O/ZUS Sosnowiec. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych w budynku „B” Oddziału ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1. W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzą: demontaż istniejącej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; dostawa oraz montaż nowych opraw oświetlenia ewakuacyjnego; roboty murarskie i tynkarskie, roboty malarskie, wewnętrzne instalacje elektryczne. W ramach Przedmiotu zamówienia należy wykonać zakres robót ujęty w przedmiarach oraz wzorze Umowy w tym: 1) roboty demontażowe: rozebranie istniejących opraw wraz z ich utylizacją, demontaż i utylizacja centrali monitorowania opraw oświetlenia ewakuacyjnego, demontaż i utylizacja łączników; 2) wykonanie nowego okablowania; 3) dostawa i montaż nowych łączników; 4) dostawa i montaż nowych opraw LED – 8 rodzajów (A1, A2, B1, B2, C1, C2, C3, D); 5) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (demontaż i ponowny montaż sufitów rastrowych, częściowe wykonanie bruzdowania, uzupełnienie i zabezpieczenie przejść przewodów przez stropy masą ogniochronną, malowanie, i inne); 6) wykonanie niezbędnych pomiarów i prób wykonanej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego potwierdzone pozytywnymi protokołami (w 2 egzemplarzach) 7) udzielenie kompleksowej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1- 5 PZP. 3. Okres ważności dokumentu stanowiącego wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą - pierwszym dniem jego ważności musi być dzień otwarcia ofert. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert (w przypadku przelewu – musi być na rachunku bankowym Zamawiającego). 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty wskazane poniżej odnoszące się do innych podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp; - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - informacji czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji fotowoltaicznych w Zakładzie Karnym w Cieszynie oraz w Oddziale Zewnętrznym w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Janasa 20 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-01-18 - ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemu SKD, w tym dostawy i montaż urządzeń, dla budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
Dodano: 2023-09-26 - ZP/G/52/23 Modernizacja instalacji elektrycznej w hali technologicznej nr VI oraz łączniku między halami V i VI ” Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Dodano: 2023-09-01 - ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemów SKD i RCP, w tym dostawy i montaż, dla budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
Dodano: 2023-08-03 - Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Pileckiego 23 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2022-10-27 - Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Pileckiego 23w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2022-10-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na drogach województwa śląskiego – doświetlenie przejść dla pieszych
Dodano: 2022-10-14 - Budowa stacji transformatorowej, agregatu prądotwórczego, linii kablowych SN I NN dla zasilania WSP SA w Tarnowskich Górach
Dodano: 2022-09-13 - a. Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Sybiraków w Pszczynie b. Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Studzienickiej w Pszczynie. c. Budowa sieci oświetlenia boiska sportowego w Wisła Mała przy ul. Sokolej.
Dodano: 2020-10-05