Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Zakroczym - zakup i dostawa lamp solarnych.

Gmina Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakroczym
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Zakroczym - zakup i dostawa lamp solarnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa lamp solarnych w gminie Zakroczym.2. Zakres robót obejmuje:1) dostawę 11 lamp solarnych z własnym źródłem zasilania transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy,2) rozładunek i zamocowanie lamp w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,3) montaż – osadzenie fundamentu, słupów oraz lamp,4) ustawienie słupa oświetleniowego,5) przeprogramowanie lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji w terminach ustalonych z Zamawiającym,6) usuwania awarii w ciągu 2 dni od momentu powiadomienia o awarii,7) udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone i zamontowany urządzenia.3. Lokalizacja przedsięwzięcia: dostawa i wymiana nowych lamp solarnych będzie wykonana w punktowo wybranych przez Zamawiającego miejscach zlokalizowanych na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym.4. Każda dostawa obejmuje także montaż lamp solarnych wykonany zgodnie z warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną.5. Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę lampy solarne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim, wolne od wad fizycznych i prawnych.6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy - minimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.Pozostałe parametry techniczne dotyczące zaoferowanych lamp zostały wskazane w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach oddział Zakroczym, numer rachunku: 48 8009 1062 0016 4887 2007 0027. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących: sytuacji ekonomicznej i finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 80 000,00 zł.4) zdolność techniczna lub zawodowa:1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę lamp solarnych, która obejmowała dostawę i uruchomienie co najmniej 8 lamp solarnych2) Dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach