Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Baldram, Brachlewo, Korzeniewo i Rakowiec.

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Baldram, Brachlewo, Korzeniewo i Rakowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: Wykonanie modernizacji systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Kwidzyn Realizacja zamówienia ma na celu: - zmniejszenie energochłonności istniejącego systemu, - zmniejszenie kosztów jego bieżącej eksploatacji, a w tym napraw, remontów, konserwacji, - podniesienie niezawodności funkcjonowania oświetlenia ulicznego, - zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców poprzez polepszenie stanu oświetlenia dróg oraz zamontowanie nowych na istniejących obwodach oświetlenia. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie wymiany wyeksploatowanych punktów świetlnych na nowe wykorzystujące energooszczędne lampy sodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej na terenie przyszłej inwestycji. W zakresie realizacji zadania wykonawca powinien przeprowadzić: -dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących robót energetycznych z właściwym przedsiębiorstwem energetycznym (harmonogramy wyłączeń) - koszty jednego dopuszczenia do pracy na danym obiekcie ponosi Zamawiający, koszty pozostałych dopuszczeń do pracy ponosi wykonawca; -roboty demontażowe starych opraw oraz ich rozliczenie z Urzędem Gminy oraz właściwym przedsiębiorstwem energetycznym; -dodatkowo należy wymienić dwie oprawy oświetleniowe zamontowane na wysięgnikach, na budynku Urzędu Gminy Kwidzyn. Typ opraw jednolity dla całego zadania o mocy 100W; -zakup i dostawę nowych opraw, źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania. W projekcie modernizacji oświetlenia projektant przyjął oprawy: 1. Philips Selenium typu SGP340 SON-T 70W II PC SP 42/60 kod zamówieniowy EOC 12842900 2. Philips Selenium typu SGP340 SON-T 100W II PC SP 42/60 kod zamówieniowy EOC 12843600 Zamawiający dopuszcza montaż opraw innego producenta o parametrach równoważnych lub lepszych. -montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu zgodnie z projektem modernizacji oświetlenia pod nadzorem inspektora nadzoru inwestycji wskazanego przez Zamawiającego. -wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia sprawdzających zgodność wykonania z wymaganymi normy PN-EN 13201. Pomiary należy wykonać, na czterech wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg w obecności inspektora nadzoru inwestycji wskazanego przez Zamawiającego. -Zamawiający wymaga, aby oferent udzielił co najmniej 60-miesięcznej gwarancji na wykonane prace oraz zastosowany sprzęt. 2)Oferta równoważna Modernizacja systemu oświetlenia powinna być wykonana zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną wskazującą konkretne typy i producentów sprzętu. W związku z tym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z wykorzystaniem sprzętu nie gorszego od przyjętego w projekcie. Postępowanie takie jest zgodne z art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie stanowi naruszenia zasad uczciwej konkurencji. Sprzęt oraz urządzenia przedstawione przez wykonawcę muszą gwarantować co najmniej takie same warunki i parametry, jakie zawiera dokumentacja techniczna załączona do niniejszej specyfikacji. Wykonawca pragnący złożyć ofertę opartą na sprzęcie równoważnym zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających parametry sprzętu równoważnego. Zamawiający żąda przedstawienia danych technicznych opraw równoważnych a w szczególności parametrów: -sposób wykonania obudowy oprawy (rodzaj materiału), -sposób wykonania klosza (rodzaj materiału), -sposób wykonania odbłyśnika (rodzaj materiału, sposób montażu), -sposób otwierania oprawy -sposób regulacji rozsyłu układu optycznego -klasa ochronności -klasa szczelności -moc całkowita oprawy -zastosowane układy zmniejszające straty mocy -średnia trwałość źródeł światła -strumień świetlny źródeł światła -rozsyłu światła opraw oświetleniowych -luminancji opraw oświetleniowych Oferent składający ofertę równoważną powinien fakt ten wyraźnie wskazać w druku oferty oraz podać typy sprzętu w kosztorysach ofertowych. Wymagania oświetleniowe obowiązujące w dokumentacji posiadanej przez Zamawiającego są zgodne z wymaganiami normy PN-EN 13201. Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty równoważne złożenia wraz z ofertą próbek opraw i źródeł światła po 1 szt. dla każdego typu - mocy oprawy i źródła światła przewidzianych do zastosowania wraz z ich kartami katalogowymi potwierdzającymi dane techniczne. Zamawiający żąda udostępnienia danych technicznych właściwości opraw - rozsyłu światła opraw oświetleniowych - całej bryły światłości w formie wydruku lub w formie bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń. Udostępnienie winno mieć miejsce równocześnie z chwilą składania ofert lub jeżeli wskazują na to techniczne względy przed złożeniem ofert. Wykonawca składający ofertę równoważną, w przypadku wygrania przetargu i realizacji zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięcie efektu modernizacji. 3)Parametry techniczno-użytkowe, jakimi powinny charakteryzować się oprawy oświetleniowe i źródła światła: -zastosowane do produkcji opraw oświetleniowych materiały i rozwiązania techniczne muszą gwarantować ich eksploatację przez co najmniej 15 lat, -obudowa oprawy wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium, -oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230V, 50Hz, -oprawka na lampę wykonana z porcelany, -oprawy muszą być wyposażone w układ szeregowo-równoległy powodujący zmniejszenie strat mocy na układzie stabilizacyjno-zapłonowym, -oprawy oświetlenia ulicznego wykonana w klasie II ochronności; -komora oprawy i osprzętu wykonana w klasie szczelności IP 66, -w przypadku opraw jednokomorowych wymagana klasa szczelności IP 66, -klosz wykonany z poliwęglanu, wypukły, -zaczep montażowy powinien stanowić integralną cześć oprawy i umożliwiać montaż na wysięgniku lub bezpośrednio na słupie, -otwieranie oprawy musi odbywać się bez użycia dodatkowych narzędzi, pokrywa nie może być otwierana w kierunku przewodów sieci, -oprawy muszą posiadać regulację rozsyłu układu optycznego poprzez zmianę położenia lampy względem odbłyśnika w co najmniej 3 oznaczonych pozycjach, -odbłyśnik oprawy musi być jednoczęściowy, fasetonowy, wykonany z aluminium o wysokiej czystości, odbłyśnik nie może stanowić jednocześnie obudowy oprawy, -średnia trwałość źródeł światła powinna być na poziomie minimum 18.000 godzin świecenia, -w oprawach musza być zastosowane źródła światła o strumieniu świetlnym: Źródło 70W co najmniej 6.600 lm Źródło 100W co najmniej 10.700 lm Źródła światła wszystkich zastosowanych mocy muszą być tego samego producenta. Oprawy uliczne muszą być produkowane przez jednego producenta. Sprzęt oświetleniowy (oprawy i źródła światła) powinien posiadać deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 7.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywane na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: formularz ofertowy sporządzony na druku załączonym do SIWZ, dane dotyczące podwykonawców, zatwierdzony projekt umowy, aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych w okresie 3 lat co najmniej trzech robót o charakterze porównywalnym rzeczowo z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4), w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili wyżej wymienione warunki, kosztorys ofertowy, W przypadku oferty równoważnej Wykonawca pragnący złożyć ofertę na sprzęcie równoważnym zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających parametry sprzętu równoważnego. Oferent składający ofertę równoważną powinien fakt ten wyraźnie wskazać w druku oferty oraz podać typy sprzętu w kosztorysach ofertowych. Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty równoważne złożenia wraz z ofertą próbek opraw i źródeł światła po 1 szt. dla każdego typu - mocy oprawy i źródła światła przewidzianych do zastosowania wraz z ich kartami katalogowymi potwierdzającymi dane techniczne. Zamawiający żąda udostępnienia danych technicznych właściwości opraw - rozsyłu światła opraw oświetleniowych - całej bryły światłości w formie wydruku lub w formie bazy danych. Udostępnienie winno mieć miejsce równocześnie z chwilą składania ofert lub jeżeli wskazują na to techniczne względy przed złożeniem ofert. Wykonawca, który w wyniku przeprowadzonego postępowania będzie wykonywał w/w przedmiot zamówienia przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach