Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia dróg, ulic i placów w Gminie Miedźna.

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl ; bip.miedzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia dróg, ulic i placów w Gminie Miedźna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówieni jest realizacja zadania inwestycyjnego: Kompleksowa realizacja w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia dróg, ulic i placów w Gminie Miedźna.” Zakres zamówienia obejmuje: W ramach realizacji powyższego zadania Zamawiający przewiduje wykonanie następujących prac: 1) Projektowanie: Należy wykonać 9 dokumentacji projektowych, oddzielnie dla każdego punktu poboru energii elektrycznej/punktu sterowania oświetleniem ulicznym remontowanego zakresu prac. 1.1 Każda z 9 dokumentacji musi zawierać: 1.1.1 Kompletny projekt budowlano-wykonawczy 1.1.2 Przedmiar robót 1.1.3 Kosztorys inwestorski 1.1.4 Specyfikacje Techniczną 1.1.5 Instrukcję planu BIOZ. 1.1.6 Obliczenia fotometryczne zgodnie z normą oświetlenia dróg i terenów zewnętrznych PN-EN 13201 1.1.7 Projekt zagospodarowania terenu odwzorowany na mapie zasadniczej w skali 1:1000, wraz z uzgodnieniem numeracji słupów z Zamawiającym i TAURON Dystrybucja S.A. 1.1.8 Zestawienie istniejącej infrastruktury 1.1.9 Zestawienie projektowanej infrastruktury 1.2 Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym: 1.2.1 Aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, 1.2.2 Opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań, 1.2.3 Inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się do konsultowania i uzgadniania dokumentacji projektowej z Zamawiającym na każdym etapie projektowania. 1.4 Na podstawie wykonanych dokumentacji technicznych uzyskać pozwolenie na budowę / skuteczne zgłoszenie robót budowlanych na zakres będący przedmiotem umowy. 1.5 Powyższe dokumenty Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC i odpowiednio DWG. 1.6 Dokumentacja projektowa będzie kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a także zgodna z obowiązującymi przepisami i normami. UWAGA ! Zamawiający jest w trakcie uzyskania zgód właścicieli działek na których zlokalizowane jest modernizowane oświetlenie. 2) Wykonanie: Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a następnie przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy objętego tym etapem: 1.7 System oświetleniowy ulic i miejsc publicznych na terenie Gminy Miedźna obszar Wola objętych zadaniem obejmuje: 507 sztuk opraw oświetleniowych do wymiany, wymianę 406 słupów w złym stanie technicznym, demontaż 32 sztuk słupów betonowych wraz z oprawami. Po demontażu opraw istniejących zostaną w ich miejsce zainstalowane nowe oprawy ze źródłami LED. 1.8 Demontaż 43 lamp. 1.9 Demontaż 32 słupów betonowych. 1.10 Wymianę 406 słupów, w tym: słupy oświetlenia ulicznego - 344 szt słupy oświetlenia parkowego - 62 szt Słupy okrągłe aluminiowe z wysięgnikami anodowane, koloru: szary grafit. Część słupów przystosowana pod montaż oświetlenia świątecznego Do wyposażenia dołączona ma być tabliczka bezpiecznikowa oraz ocynkowany komplet elementów złącznych słupa. Osłony na nakrętki mocowania słupa z tworzywa sztucznego. 1.11 Wymianę 464 opraw oświetleniowych, w tym: oprawy oświetlenia ulicznego – 402 szt, oprawy oświetlenia parkowego – 62 szt, 1.12 Dla wytypowanych 134 opraw oświetlenia ulicznego dostawa, montaż i uruchomienie systemu sterowania wraz z oprogramowaniem zarządzającym. 1.13 Wymiana ok 1.600 m ziemnego kabla zasilającego lampy oświetleniowe. 1.14 Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej. 1.15 Przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 2. W zakresie określonym w pkt 2 Wykonawca zastosuje się do wymagań projektu i wykona inwestycję (po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych), zgodnie z opracowanym projektem budowlanym oraz dokumentacją wykonawczą. 3. Wszystkie materiały pochodzące z demontażu Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. Do odbioru końcowego Zamawiający będzie wymagał okazania karty przekazania odpadu dla źródeł światła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) w terminie do dnia 20.08.2020 r. do godz. 12:00. 2. Wadium powinno zawierać nazwę zadania tj.: Wadium na realizację: „Modernizacja oświetlenia dróg, ulic i placów w Gminie Miedźna.” IR.271.2.7.2020. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110) 4. Dokument wadialny winien być wniesiony w formie oryginału.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy – sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania, do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 5. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z art. 24, ust. 11 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczeniem Wykonawca potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1, pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach