Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz – 1 etap.

Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-652 Warszawa, Potocka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 832-45-50
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
    Potocka 1
    01-652 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 832-45-50
    REGON: 016077929
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz – 1 etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz– 1 etap.Szczegółowy zakres robót budowlanych: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia awaryjnego oraz znaków ewakuacyjnych w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie – 1 etap. Celem modernizacji jest dostosowanie istniejącego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego do aktualnych przepisów i norm dotyczących bezpieczeństwa pożarowego. Modernizacja obejmuje oświetlenie dróg ewakuacyjnych wraz ze znakami na wszystkich kondygnacjach, klatki schodowe przeznaczone do ewakuacji oraz pomieszczenia techniczne i pomieszczenia w których mogą przebywać klienci OSiR (np. szatnie, umywalnie, siłownia, hala basenu, parking).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy oraz:a) projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 2 do SWZ;b) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ;c) przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZd) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 9 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali1 (tj. zakończyli) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą min. na remoncie, przebudowie, budowie lub rozbudowie instalacji elektrycznej budynku użyteczności publicznej2 o wartości remontu, przebudowy, budowy lub rozbudowy oświetlenia awaryjnego nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.UWAGA!1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończony.2 Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2021.784 z późn. zm.), lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ww. ustawy - która będzie wyznaczona do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach